Gå til innhold

Min venninne vil ha flere barn,kan noen se???


Bolla og beinet...

Anbefalte innlegg

Hun har ingen data så jeg spør for henne,hun er født 031273...Hun og mannen holder på og prøve,kan noen se når dette går i boks og hva kjønnet blir???Hun har en datter på 7 år om det skulle ha betydning.På forhånd tusen takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe måtte flir litt her da...jeg så ikke niket ditt med det samme..og da forstod jeg ikke noe....jeg så en person som var høygravid,men så fikk jeg opp en som blir gravid i jun/juli...men da jeg så nicke så forstod jeg litt mer da hehehe

 

vennina de blir nok gravid i jun/juli i år

 

 

hva kjønnet blir klar jeg ikke å se,for jeg finner ikke ut om det er ditt barn jeg ser eller om det er hennes...uansett så ser jeg 2 jenter...så enten så skal både du og ho ha jente eller så skal en av dere ha tvillinger hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvor sykt var ikke det,skal ikke ha tvillinger og jeg vet ikke hva som er i min mage,så kanskje hun skal ha 2 da eller så blir det jenter på oss begge...Tusen takk for svar blir spennende og se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du foresten og se noe i forhold til fødselen min,er litt redd siden jeg ikke har peiling på hva jeg går til...Er født 280381

 

Tusen takk om du årker og se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...