Gå til innhold

Har jeg noen hos meg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei har stadig følelsen av at jeg ikke er helt alene her i huset. Ingenting som er skremmende ,men føler meg på en måte iaktatt... som om noen holder øye med meg? Kan noen av dere se om det er noe der og evt. hva vedkommende vil meg? Har jeg hjelpere og og i tilfelle hvem? Føler meg litt tåpelig som spør men siden jeg har sjansen her så.....Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å gi dere fødselsdato 160275, takker for all informasjon som kommer enten det er svar på spm over eller horoskop. hadde blitt glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har en person hos deg...han er skikkelig ekkel..liker å se på deg...han er ikke noen trussel for deg...men jeg skal ta han bort,men det blir ikke i dag.

han er ikke så gammel rundt 35 eller noe.

ork ikke å gå noe inn på han...fikk skikkelig frysninger av han...han er ikke ond..men han liker å forføre kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se om det er noen jeg kjenner fra før? Kjipt at det var sånn da, hadde jo håpet på noen som var vennlige? Finnes det andre som er nær meg? Ikke meningen å mase, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre så vil jeg ikke gå så mye inn på han akkurat no..har ikke krefter til det...var å drev ut en mann hos en vennine i går..og han tok all energien fra meg...holdt på å svime av etterpå...så jeg er ikke komment meg helt enda.

men skal finne litt ut av han når jeg er klar for å drive han ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar fra deg forresten, ser du har nok å gjøre. ønsker deg og dine en god natt: Håper virkelig å høre fra deg igjennom disse sidene snart. Takk for hjelp og at du tok deg tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...