Gå til innhold

Er det liv jeg kjenner?


mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om det er liv jeg kjenner i magen.Detter er mitt første svangerskap,er 18 år og er nå i min 17 uke.Har kjent sånne små "dytt" inne i magen i ca en ukes tid.Akkurat som det er noen som dytter sånn veldig forsiktig inne i magen.Er det liv elelr er det bare tarmer og no sånnt inne i magen?Er veldig usikker,men får en god følelse når jeg kjenner det.

 

Og en ting til: Når jeg ligger rett ut på ryggen,pleier jeg å kjenne en kul,særlig på venstre side som stikker opp.Og så forsvinner den plutselig.Er det barnet eller hva?Jeg er så uerfaren når det gjelder alt dette :) Svigersøstra mi har termin idag (snart tante :) og hu har ikke kjent noe sånn kul. Kan det være fordi, jeg er jo til vanlig slank,ikke akkurat nå for nå ser jeg litt små-lubben ut.hehe.Men hun hadde litt mage før hun ble gravid.Men noen som har kjent det samme som meg?

 

God natt allesammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt. Jeg hadde en fot eller kne stort sett alltid plasser oppe ved ribbeina.. ikke så behagelig, emn litt artig. Dyttene er vel spark.

Prøv å dytt tilbake så skal du se at du kan få litt respons. Jeg hadde mye moro med det. Jeg fikk mye kontakt med beibien. Jeg var selv slank så du kunne se godt når beibien beveget seg, veldig moro.

Vil mok bare leke lit tmed deg ;)

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...