Gå til innhold

formen da damer?? Allergisk reaksjon,, noen som veit??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei dere alle sammen..

Formen da damer???

Er så lei av å ha vondt, bekkenløsning og vondt i ryggen osv,,,Klage klage, hehe,neida,, Går nå her med krykker..pga bekkeløsning..Tar gledelig imot gode råd assa... Det er tungt å snu seg i senga, ikke kan jeg ligge på ryggen, for da blir det så ubehaglig assa... sa det til legen pga j er så svimmel hele tida, og så flimerer det for øya, og kjenner at j blir varm og svetter så holder j på å svime av...Flere der ute??? Men det var vistnok helt normalt å være svimmel, pga hovedåren presser på, sia babyen ligger der sa legen.Men ingen som j kjenner slit da med det.Så j tenkte å høre med dere j da damer....og evt hvor ofte har dere det?? Jeg kan ha det alt fra 2 ganger i uka til flere ganger pr dag.Drikker da nok vann og væske...

 

 

Så lurer j på en aen ting:

Her en dag så klødde j så sinnsykt at j trodde j sku bli gal.. Ikke svangerskaps kløe.. det kom små hvite flekker oppe i det røde der j klødde, klødde over hele kroppen.. Så plutselig ble dem store, som plommer, noen større og dem ble blå til slutt.. og jeg hadde arr flere uker etterpå...fysiotraputen min mente at det var en allergisk reaksjon,,som ble ekstra hissig når jeg var ute å gikk.Altså frisk luft-..(har aldri vært allergisk mot noe som helst j, før nå da j er gravid)

Legen ville gi meg sånn anti honsidanter eller hva det heter for noe, alt allergi medisin,,men j turde ikke sia jeg er livredd å ta noe men sj går gravid. (kom på at j hadde dette da j gikk med begge barna mine, fikk sterke tabletter, som lindra men dem var sterke,trekant varsel,og søvddyssende,,mange bruker disse som sovetabletter,, så derfor takka j nei .. Men dem er ikke helt enig på hva det er. elvblest sier noen leger, mens dem på sykehuset mente det var en allergisk reaksjon, men dem ble aldri enig,,,

Noen som har hatt dette?? Hva er dette da??

Får det som regel 2-3 uker før fødsel og har det 3 uker etter fødsel ,

pluss -minus..

Gleder meg til lille gutten min kjæm ut jeg.......

ha en fin kveld...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, joda, formen er opp og ned som en jojo den. Er så vanvittig lei av den spybøtta at den skal ut den dagen jeg har fødd. Dvs, den dagen jeg kommer hjem, skal den bøtta være over alle hauger. Ellers så kan jeg vel ikke klage:) Selv om en del ting begynner å bli litt tussig. Spretter ikke akkurat ut av sofaen om dagen, videre grasiøs er jeg heller ikke, og av og til stivner jeg nederst i ryggen og det er så vidt jeg karrer meg over gulvet. Men ellers er jeg jo stort sett ok. Kan ikke ligge lenge da, for da er også ryggen min helt av.

 

Har hørt om det du forteller om, men ikke opplevd det selv. Leste ett tips om å legge ei stor pute eller noe under den ene siden av baken, sånn at du får en liten vipp på kroppen, men er ikke sikkert det er så enkelt hvis du har så ille bekkenløsning...

 

Ang det andre, sønnen vår fikk elveblest en gang som baby, og det kom seg av en allerisk reaksjon, så skjønner ikke helt hvorfor de skiller på det legene og sykehuset... Men men, hva vet vel jeg om det:)

 

Har du lenge igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående de allergi tablettene :)

 

Jeg har helårsallergi, mot støv av alle ting :P Så noen dager må jeg ta disse, dem er ikke sterke... er bare det at dem har den ufattelig teite bivirkning av å bli søvnig. Noe som er godt om kvelden :D

Til vanlig bruker jeg andre allergitabletter, men måtte skifte til disse gamle tablettene, for dem har ingen påvirkning på barnet.... Så jeg ville nok ikke vært redd for å ta dem :)

'

Jeg har fått elvablest et pa ganger før, men aldri så alvorlig som det du hadde det.... Bare hovnet opp i ansiktet, og huden har blitt heeeelt klumpete (rød & hvit)... Fikk dette i Danmark første gang, etter det så har jeg bare fått litt... men nå har jeg jo allergi medisin liggende da, så blir sikkert aldri så alvorlig igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...