Gå til innhold

spørsmål ang crinone


Septembermirakel ;)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Skal ta graviditetestest den 20/4. På rugedag 11 og 12 har det kommet gammelt blod ut (små mengder) sammen med gammel crinone. Kan dette være bivirkning av medisiner??, festeblødning?? (prøver å berolige meg selv:) Når kan en forvente festebødning???

Har ikke hatt typiske graviditetstegn som ømme bryster etc. Hadde dette kun i starten da jeg begynte med crinone. Hvordan har rugetiden vært for dere??Skal altså teste på torsdag, når testet dere???

 

Vi krysser fingrene. Veien inn på toalettet er kort for tiden, bare for å sjekke trusa liksom.

 

Tusen takk for svar.

Gratulerer til dere alle som har testet positivt i påsken. Er så glad på deres vegne.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en plakat på Riksen står det at egget fester seg 140 - 150 timer etter uttak, så da kan du jo regne ut selv når det evnt. festet seg. Småblødninger er en helt normal bivikrkning av crinone.

 

Er ikke ruger enda selv, så jeg kan ikke si noe særlig om rugetiden annet enn at jeg ønsker deg masse lykke til!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test på 10. rugedag og fikk positivt svar. Fikk en blødning samme dag. Min lege bekreftet at dette kunne ha vært en festeblødning. Jeg skjønner godt at du er stresset over å se litt blod i trusa. Selv har jeg hatt flere småblødninger, har flydd til legen og tatt blodprøver og GU flere ganger. Jeg er 11 uker på vei nå. Skal til UL til torsdag. Sist for 2,5 uke siden viste at jeg hadde to små babyspirer i magen og jeg er kjempelykkelig! Magen har begynt å vokse litt.

Det venter en babyspire på deg også, det gjelder bare å holde håpet oppe!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

 

Så spennade tid du er midt oppi no!!! Håper det er festeblødning du har sett spor av, og at torsdag blir ein jubeldag for dåkke!!!

Må si eg har tenkt på deg i påsken! Krysser alt for dåkke!!! Håper dåkke har hatt ein fin påske på hytta!

Her går det bare bra! Vi kom heim i dag, så i mårra er det tilbake til mine søte små:)

Kaskje vi kan møtast på chatten ein kveld?? Tirsdags-kveld f.eks.?

 

Håper å høre fra deg:)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...