Gå til innhold

samboeren min er ikke klar for å få barn, er det noen andre som har det likt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min sier han ikke er klar for å få barn nå.

Han vil at vi skal ha det bedre økonomisk før vi planlegger barn.

Vi har begge gode jobber og vi har hus,bil og eit godt forhold.

Han er 30år ,,, hvor tid blir han klar? når han er 40???

Jeg begynner å bli lei av at han ikke bare kan hoppe i det og slutte å tenke penger.

Denne graviditeten er ikke planlagt og det kom ganske brått på oss begge.

Jeg var heller ikke klar for å planlegge no barn,men nå som jeg er gravid er min mening en helt annen.

Jeg ble klar da jeg så resultatet på graviditets testen,og jeg vil så gjerne at han skal støtte meg.

er det noen flere her som har det samme problemet med sin mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har det ganske likt deg. Samboeren min er ikke klar for dette i det hele tatt, men han kommer sakte men sikkert etter. Dette var ikke planlagt, pluss at vi er studenter med dårlig råd. Han kunne tenke seg å vente til vi har jobber, hus o.l, men når graviditeten nå er et faktum mener jeg at vi får gjøre det beste ut av det som er:) Du får si til samboeren din at viss alt skal stemme får dere aldr barn, pluss at han nå har ca 8 måndeder på å vende seg til knøttet som kommer til å ta over hans verden...! Jeg føler skikkelig med deg. Jeg et hvordan det selv er å glede seg til det som skal skje, mens den man er glad i ikke gleder seg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det, for slik har jeg det også. Min sambo er 30 år, vi har begge jobb, tjener godt, betalt bil.... men han liker ikke å få en unge "tredd nedover hodet hans" . Egentlig vil han ikke ha noen unger. Han hadde klart å leve dette livet uten unger i det hele tatt. Førstemann er 4 år, og var heller ikke planlagt. Men alt handler om tilvenning. Nå som det er en desemberbaby på vei, er han også meget tankefull. Vet ikke helt hva han vil. Men han har ihvertfall gitt klar beskjed om at det blir INGEN NR. 3!!

Og det er greit ;-)

Det passer aldri med barn. Friheten berøres alltid -uansett alder.

Jeg tror nok at bare han får luktet litt på tanken og får forberedt seg i noen mnd, så modnes han nok. Han er jo tross alt 30 med jobb, bolig og grei økonomi. Dette er da ingen livskrise.

Min sambo er jo kjempe glad i vår barn, og blir garantert det i den lille som kommer. Gråing, mas og nattevåk frister ingen. Og det er virkelig en påkjenning, men tenk så koselig når dere blir eldre. Det er nok stusselig for de som ikke valgte barn.

Du kan jo også fortelle han at en blir ikke yngre, og det er en grunn til at det er unge som skal ha barn. Det er slitsomt. Dessuten er det sunnere å få barn i ung alder for kvinner. Det er størts sjanse for å få et friskt barn.

Håper dere finner ut av det!

 

Lykke til!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...