Gå til innhold

JAAAAAAA hjertelyd, hurra!


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

I dag hørte vi hjertelyd, tsjuggatsjuggatsjugga..... Som et lite lokomotiv :-) Er 10+6 i dag!

 

Mannen min ville først ikke høre etter, var livredd for å ikke finne den og engste meg unødig. Var på UL for en uke siden, og har fortsatt sterke symptomer - men mistet i starten av ellevte uke i høst, og har derfor vært litt urolig de siste dagene likevel. Vi lette og lette, holdt på i 20 minutter og vi ble mer og mer stresset. Like før batteriet på doppleren tok slutt, hørte vi den ut i rommet. Nydelig opplevelse..... Mannen min var bare så lettet og stolt, han hadde sett for seg at jeg skulle bli helt hysterisk og tilbringe resten av dagen på legevakten eller noe, he he.

 

Nå tør jeg endelig begynne å glede meg, er ferdig på 1. tri om ei uke og DA skal jeg rope ut til alle at jeg skal ha baby (selv om flesteparten vet det allerede, da, he he)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var hjemme, mannen min er lege og har en sånn dopplersak.... Er så glad i kveld, får ikke sove en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Sunnivamamma :-))))) En fantastisk lyd. Har brukt Babywatcheren min flere ganger. Men ikke sånn annenhver dag altså ;-)

Jeg er idag 13+2, og begynner nok å bli litt roligere....

Ha en fortreffelig dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hamster1! Trives du på 2. tri? Lurer bare på om du er fornøyd med babywatcheren din? Finner du hjertelyden med en gang, eller? Lurte på å kjøpe en for mannen min deler doppleren med en annen lege, pluss at den er litt sprakete i lyden. Ha en super dag du også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rukket å være så mye på nettet på 2. trimester. Vært på påskeferie :-) Er svært fornøyd med babywatcheren min. Fant hjertelyd på 1 min. første gang jeg prøvde. Men jeg var vel da 11+ 5 (tror jeg), huff nå husker jeg ikke DET engang.. Men var nok det... ( ifølge gynekolog og UL var jeg da 12+5, men det det stemmer nok ikke)....

 

Jeg følger mensterminen min. Den er nok korrekt ;-) Om du har tilgang på doppler sånn innimellom så vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt meg babywatcher, men det hjepler på angste bare å vite AT jeg kan sjekke når jeg vil :-)) Det gjør meg roligere. Selv om jeg på ingen måte er rolig nå, så føles det langt langt bedre :-)))) Jeg er nå i bedre form.. Mye mindre kvalm. Men er fortsatt svært trøtt, har avsmak for en del middager samt kaffe + at jeg har ømme pupper...

 

Gleder meg til du og kab også kommer inn på 2 trimester..... :-)))))

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er eksakt lik din; ømme pupper og trøtt, fortsatt stygga på kaffe men mindre kvalm. Gleder meg VELDIG til 2. trimester jeg og, er bombesikker på at Kab også gjør det :-) Vi ses!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sunnivamamma :)

 

Det måtte vært en herlig følelse!

Vi ligger likt i løypa, jeg skal på neste UL den 24.4 og gleder meg enormt. Kanskje hører jeg hjertelyden også? Siden jeg allerede har sett småtten som en liten "klump" i uke 8 så kan "den" vel ligne et lite menneske nå? Så etterhvert vil vi vel også se kjønnet. For en HÆRLIG tid vi er inne i. Bortsett fra litt trøtt og tissetrengt er formen strålende....

Gleder meg også til 2. trimester fra neste mandag

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...