Gå til innhold

Første lege besøk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei!

jeg lurer på om noen kan svare på hvordan gangen er når man oppsøker lege dersom man ikke blir gravid.

er nå i 11 pp så tenkte at jeg skulle bestille time om en mnd eller to.men gruer meg litt...

 

også vil jeg jo ikke virke helt despo heller(selv om det er akkurat det jeg er...), så bør vel kanskje vente til 13-14 pp.

eller når er det normalt??

 

hilsen utålmodig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner ei som søkte hjelp etter bare 6 måneder prøving... men det sies jo at man burde søke hjekp viss man har prøvd i ett år uten resultat, eller viss man har hatt mer en tre sa-er.

 

så du kan fint søke hjelp nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ca 6 mnd gikk jeg til privat gynekolog for å ta innvendig ul for å se om alt så bra ut, og det gjorde det.

Samboer ble testa for sædkvalitet et par måneder senere, og test nr 2 et par måneder etter det. Siste gangen vi var med sædtest så fikk vi resept på pergo.

 

Ikke vær redd for å oppsøke legen din, så kan jo han henvise deg videre til gynekolog, om du ikke vil ta snarveien og oppsøke privat gynekolog med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok!

tusen takk for svar!

har tenkt på det at jeg bare kan dra rett til gyno, for legen sender deg vel bare dit uansett.er vel ikke så mye han gjør!?

 

gruer meg bare litt.vil jo ikke få beskjed om at noe er skikkelig galt...

men det er vel evt bedre enn å prøve i lang tid uten resultat.

 

da vet jeg hva jeg har å gjøre på tirsdag...hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...