Gå til innhold

lisa si mamma


boblå.18.09.06.

Anbefalte innlegg

heisann...

i dag sa mannan min at han hadde gått i klasse med din mann,verden er ikke stor...

du må hilse han fra terje

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

Jeg spurte han nå, og han sa at de gjorde det ja. Geir sier også at de har bursdag på samme dag og at han er bare noen få timer eldre enn Terje=) Litt morsomt da=)

Du måtte hilse tilbake...

 

Hvordan er det med deg og jenta i magen din? Har dere bestemt navn? Gutten vår skal sannsynligvis hete Jonas=) Det føles veldig riktig å si Lisa og Jonas...

 

Håper dere har hatt en fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja verden er ikke stor...

det går bra med meg å jenta,nå får vi se om det fremdeles er jente i morgen...

det blir sansynlivis ronja viss det er jente ...har ikke navn som passer sammen på noen så me tar det me syns er fint...visst det skulle vise seg å være en gutt så blir det nok julian...

det uten tvil en veldi aktiv unge,våkner om nettene nå eg av at hu sparker.sjelden stille i magen min nå..

lisa å jonas er fine navn sammen,allti kjekt å ha navnet klart synes jeg...

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har morkaken fremfor babyen, så det tok litt lenger tid før jeg kjente liv denne gangen=) Men nå begynner det å komme seg endelig. Igår kjente jeg to spark utenpå magen. Det er sååå koselig å kjenne at den lille viser at den er der=)

 

Ja, det er godt å ha navnet klart. Tror ikke vi kommer til å forrandre mening, så det er nok Jonas...

 

Ronja syns jeg er et veldig fint navn, og det passer godt til en aktiv liten rampejente=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...