Gå til innhold

HJELP, URINLEKKASJE!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg lekker!!

Er 20 uker på vei og kan ikke hoste litt engang uten at de lekker. Jeg har en datter på 16 mnd. men jeg har ikke tisset på meg (herregud så patetisk jeg føler meg) etter den fødselen.

 

Glemmer ofte å gjøre knipeøvelser, men tror dere, som evt er så snille og svarer meg, at det er forsent nå? Hvor ofte må jeg gjøre det isåfall? Synes det bare blir verre og det er helt GRUSOMT og deprimerende!

 

Håper noen i samme situasjon vil svare og komme med råd da:-)

 

PS. Tror jeg er anonym nå jeg. DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan; )

 

Du trenger ikke føle deg alene om dette for det er du ikke! Det er så mange som får slite med litt lekkasje når de hoster eller ler,bekkenmusklene svekkes under svangerskapet,barnet ditt/livmoren trykker også på blæren.Vi som har født før vil gjerne merke mer til dette

en førstegangsfødende men de vil nok lekke litt etter alt er overstått.

Bekkenbunnsmusklaturen er det aldri for sent å trene opp,heldigvis! Så bare knip i vei du; ) Du har jo vaginalkuler som skal være veldig effektive men jeg vet ikke hvordan det er å bruke disse under svangerskapet.-Jeg har ikke hørt noe negativt om de men forhør deg viss du føler for det.

 

Jeg har tatt meg i nakken selv,nøs og nøs mens jeg tissa litt..ååååå..så sint jeg ble,nyvaska bukser rett i skittentøyskurven på kort tid..nå er det faktisk mye bedre,virker som om kontrollen over bekkenmusklaturen kom fort tilbake.

 

 

Så knip i vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...