Vektjenta Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Tenkte å lage rømmegrøt med spekemat siden vi skal ha sommerdåp. Men er vel ikke alle som liker slikt. Så da må jeg vel ha noe annet å by på i tillegg. Har kommet med disse ideene: - eggerøre og laks - reker (majones, loff og sitron) - salat (f.eks kylling eller pasta) - smurte rundstykker Skal selfølgelig ha kaker og tenkte på å lage fruktfat med sommerfrukter. Hva synes dere jeg skal velge/gjøre??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 du kan jo ha rømmegrøt, spekemat, eggerøre og brød også, slik at de som ikke liker rømmegrøt kan spise spekemat og eggerøre?? Ja da kan du jo like godt ha litt laks også forresten Jeg stemmer på eggerøre og laks jeg
Twig Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg hadde valgt eggerøre og laks ved siden av..
venter x3 Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Ja, eggerøre og laks. Ikke noe skalldyr osv da det kræsjer på en måte. Spekemat er jo de fleste som liker, så de kan jo spise det på skivene. Ellers er jo potetsalat en sikker vinner..
Vektjenta Skrevet 17. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2006 JA! Potetsalat! Takk for synspunkt, da blir det laks og eggerøre =) BTW, noen som har en god oppskrift på potetsalat?
Blomman Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 alt som er godt oppi : rømme creme fraice, majones, kesam, purreløk, vårløk, gressløk og masse poteter. krydder; salt pepper sitronpepper prøv deg litt fram med mengder, har ikke noe tall på dette, bare hva jeg bruker oppi. lager den dagen før slik at den blir fast og god til den skal spises. denne har fått skryt fra mange
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 HAR DERE KKE HØRT OM NOE SÅ ENKELT SOM SNITTER!!!!!!!!1
Sjokolademonster Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 en del majones og en del rømme/creme fraishe! og så poteter og det andre som ble nevnt tidligere. salat med pasta eller eggerøre og laks stemmer jeg for! Kjempebra mat du hr valgt!!!
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Denne dagen feires èn eneste dag i beibiens liv. Er det et poeng å skulle gjøre det så enkelt som mulig??!?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 verdens beste potetsalat som vi bruker til speke- og grillmat 8-10 kokte poteter 1 hakket løk 2 epler 2 sylteagurker dressing 1 beger lettrømme 4ss lettmajones 1ss sennep nykvernet pepper 1 bunt dill det kan være lurt å lage 1,5 porsjon dressing da potetene suger ganske mye i seg
Mini&Meg Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Laks og eggerøre hørtes godt ut. Selv skal vi lage koldtbor med litt forskjellig. Og du som nevner snitter....for meg blir det begravelses mat, og laks og eggerører er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å lage da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå