Gå til innhold

Lett å bli gravid med nr 2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid på første forsøk med første gutten, nå har jeg nettopp hatt el, og venter da spent på om første forsøk gikk i boks denne gang og, brukt el test begge ganger, er det slik at det pleier å være likt hver gang man prøver? er helt frisk og tror vi er temmelige fertile, men det slår meg at jeg ikke kan forvente å bli gravid like raskt nå?

 

Slutta med pilla synfase ca 3- uker før el.

 

Er forresten unge, 24 + 26 år

 

Håper noen har erfaring eller vil komme med noen ord?

 

Hva er forresten årsaken til at man ikke blir gravid selv om man treffer el på rett tid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Det er vanskelig å si om det går like fort denne gangen som 1, for mange så går det mye fortere med nr 2 enn nr 1.. Men jeg er et eksempel på at det ikke gjør det, dessverre.. Kroppen kan være litt anerledes enn første gangen du prøvde, da tenker jeg syklus mønster, hormoner i kroppen.. Min kropp er helt ute av balanse, skal begynne med akupunkur å for å få den litt mere i balanse.. Det er mye som skal klaffe når man skal få det til, selv om man treffer el.. Du får ha lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonene i min kropp har ikke vært helt som de skal i følge babycopen min etter forrige fødel i nov 04.. begynt med progestron krem..

Første mann fikk vi fort, nå har vi prøvd siden aug...

men jeg vet mange som skal ha nummer to allerede som fødte etter meg.. noen kommer fort tilbake til det normale andre ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg ble gravid ved første forsøk med både 1. og 2.mann. Fikk igjen mensen etter ca 10 mnd og så var kroppen klar for enda en liten sprellemann. :-)

 

Nå er vi i gang med prøvinga på nr 3, fjernet spiralen i mars og er i 2.pp nå. Kjenner jeg kroppen min rett, kommer eggløsning rundt den 20-22., så da er det bare å skride til verket. :-) Har aldri brukt EL-tester, men kommer nok til prøve det hvis det drøyer før spira sitter denne gangen.

 

Ønsker dere lykke til med prøvinga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Vår gutt satt på 1 forsøk etter p-pille slutt (brukte også Symfase).

Sluttet med samme pille da vi ville forsøke på nr 2 i september 04. Men det har enda ikke skjedd noe....bortsett fra en SA i februar i år.

 

Men ikke mist motet....vi er så forskjellige alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...