Gå til innhold

Dere andre som sprayer; hvordan har dere det?


ano`num *17.03.10*

Anbefalte innlegg

Merker dere noe særlig?

 

Jeg er småplaget med hodeverk, og kvalme. Har mindre energi også.

I følge mannen er jeg bare litte-granne mer hissig enn til vanlig. Hehe.

 

Følelsesmessig går det veldig bra. Tror jeg stenger ute både håp og forventninger ifh forsøket. Det bare skjer liksom. Planlegger lite, men tenker på det. Sann som i dag; hvordan fortelle det til mamma om det går bra.

Pratet med henne i dag. Hun lurte på hvordan vi skal klare det om det blir 3. (Ref; trillinger vi kjenner som er "laget" med ivf) Konklusjonen blir vell at vi må leie hjelp.

 

Jeg er mye plaget med tanker om livet. Savner mormor. Var i barnedåp til tante-barnet mitt i dag. Trodde det ville bli ei stor påkjenning psykisk. Men det gjekk helt bra. Helt til mormor ble nevnt.

Ene oldeforelderen "på andre siden" lurte på hvor mamma`s mor var. "Hun er død hun". Fælt! Da sved tårene....

 

Har bestemt meg for at det første jeg skal gjøre når vi kommer til Trondheim om et par uker er å besøke graven hennes. Ser mer frem til det, enn det som skjer på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sulamitten! Jeg har det fint med sprayen. Merker ikke annet enn at den smaker vondt og svir i nesa.

 

Selvfølgelig skal det går bra uansett om det blir en eller tre! Men jeg kan godt forstå at livets gleder og sorger blir sett i perspektiv. Det er tøft, men vi er sterke nok til å bære det! - ikke sant?

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Sulamitten!!!

Kjeder du deg i dag (he-he-he...)

 

Når skal du begynne på sprøyter? Jeg har brukt sprøytene siden onsdag, og har ingen spesielle plager c";)

Huska forrige gang, da hadde jeg ganske plaget av hodepine - syns det løsnet med en gang jeg satt sprøyta (hi-hi)

 

Så fint at du dro i barnedåpen, men trist at savnet av mormor ble så stor. Slik sett er det jo bra at du har mulighet til å besøke graven hennes når du skal til Trondheim. Da føler man seg litt nærmere igjen...

 

Lykke til videre

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sprayet i nesten to uker nå jeg!

 

Har lest/hørt så mange skrekkhistorier om virkningene. Men! Synest ikke det er _så_ ille jeg!

 

Kjeder meg ikke!

Men føler meg litt ensom. Har ingen å snakke med det om. Sann virkelig!

Mannen min er helt på jordet med hele greia. Er flink til å minne meg på å ta sprayen når jeg skal. Men thats it!

(Spurte han i går om han hadde fortalt om ivf-opplegget til en kar. Fikk spm tilbake "hva er ivf?")

 

Får tilbake mld fra andre jeg prøver å snakke med om at det er unødvendig. Bare vi slapper mer av.... Det blir klaff når vi drar til syden i juni. Osv. Men det er ikke så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Begynte å spraye i går, søndag. Er fryktelig tung i hodet, uten å ha særlig hodepine. Det kjennes ut som en tung sky ligger over øynene mine. Håper dette bare er forbigående, i og med at jeg nettopp har startet, og at leg slipper andre bivirkninger, såsom kvalme og denslags. Men men, får ta det med et smil. :-)

 

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du vel klar for sprøytene om ikke lenge?

Det var trist at du føler deg ensom, da er det jo godt å kunne "prate" her inne. Beklager at jeg var litt dum i sted da jeg spurte om du kjedet deg...

 

Mannen min er ikke helt på jordet, men det er vel naturlig at vi er mer opptatt av dette enn dem... Det er jo vi som må styre mest med dette.

Nei, hadde det vært så lett at vi hadde blitt gravid bare vi dro til syden, hadde vel flere av oss reist for lengst. Av og til trenger man mer hokus-pokus enn avslapping!!!

 

Stor klem c";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...