Gå til innhold

BIM treff i Trondheim på onsdag


anntintin <3

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

 

Håper dere har hatt det fint i påsken, ble det noe påskeaften barn mon tro? Fullmåne og greier....

 

Tenkte bare sjekke hvor mange som har tenkt å komme på treffen på onsdag. Tenkte å bestille bord på BARI, så det hadde vært kjekt å vite til hvor mange!

 

Hilsen

Ann-Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg tenkte jeg skulle slenge meg med. Har ikke vært med på BIM-treff før. Er det slik at alle kjenner hverandre fra før eller???

 

Hilsen Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elisabeth

 

Vi er en gjeng som har møttes noen ganger før ja, men det er alltid like hyggelig at det kommer nye også. Tror det har vært nye fjes på alle treffene faktiskt.

Gjengen begynner å minke en del nå, da nesten alle april mammaer har fått sine små nurk nå, så det er stort sett bare oss med termin i mai igjen.

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hopp du..

 

Jeg kommer jeg hvis ikke noe skjer da. Gutten er til faren så da har jeg mulighet. blir kjempe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hatt med seg barnet sitt på treff nå? Jeg skulle ha 27 april, men jenta vår kom den 9. Kanskje vi stikker innom å hilser på hvis vi ikke er for trette på onsdag ;¤)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg har enda ikke blitt med på BIM treff, men lurer på om jeg skal snike meg med på onsdagen...

 

Når er det man skal møtes?

 

Har for øvrig termin 23 mai =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forsatt ikke blitt noen fødsel på meg, så jeg kommer om det ikke skjer noe før treffet. Tror ikke han har tenkt seg ut med det første, så vi sees sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Tror ikke det blir noe treff på meg. Kasper er plaget med luft i magen, og jeg vet aldri når han får disse skriketoktene. Tror jeg må se ann gutten i en liten stund til før jeg våger meg på kafebesøk. Men når det roer seg litt her, blir det nok flere kafebesøk:) Kos dere på treffet da, så snakkes vi siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle med barn utenfor magen er også selvsagt hjertelig velkommne!

 

Da treffes vi på BARi på Nordre kl 18 på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...