Gå til innhold

Dumt spørsmål kanskje.....


Pie23

Anbefalte innlegg

Dette er vel et ekstremt dumt dpørsmål, men har blitt litt hypokonder tror jeg, etter at jeg ble gravid. Redd for alt......

 

Noen som vet hvilke påvirkninger forkjølelse har for svangerskapet?

Har lite feber, men nyser, hoster, har hodepine, er tett i nesa og snørra renner......

Burde jeg ta kontakt med lege, eller skal jeg bare la det skurre å gå? Vært sånn hele påsken.

 

Om dette er helt på jordet, så får dere iallefall en god latter!!

 

God påske alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dumt spørsmål i det hele tatt! Hvis du orker så skal du bare la det skure og gå og la din egen kropp ta seg av det hele. Hvis du føler behov for det så tar du et par paracet, IKKE IBUX, for å kvitte deg med hodepine og eventuell feber. Jeg var dønn forkjøla selv for en stund siden, fikk beskjed om å være forsiktig med nesespray og på apoteket anbefalte de saltvannsoppløsning som erstattning. Det funka dårlig for min del så jeg brukte nesespray for barn, er i allefall litt mildere enn den for voksne. Er du bekymra for at det er noe mer enn en vanlig forkjølelse så burde du ta kontakt med legen, hvis ikke så ville i allefall jeg bare latt det skure og gå. Kroppen har en ganske fantastisk evne til å ta seg av sånne ting selv.

 

Lykke til og god bedring:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke noe svar, men jeg vet hvordan du har det. Jeg har hatt det likedan en uke nå, men hos meg er det hosten som er værst. Hosten er spesielt ille om kvelden og natten, da hoster jeg til jeg kaster opp.. Har blitt litt bekymret over det, jeg får så vondt i magen også når det er sånn.

Jeg gikk til legen i dag, men der var det lite hjelp å få.. Han sa det var en skikkelig influensa og at jeg fikk bare vente til det gikk over. Han sa jeg ikke skulle bruke noen ting, jeg måtte være VELDIG forsiktig med alt av medisiner ( også "vanlig" hostesaft man får kjøpt uten resept). Hvis det ikke ble bedre ut i uken så skulle jeg gå til fastlegen min og be om kortison.

Så for meg var det bortkastet å gå til lege. Gikk jo bare ut derfra med råd om å drikke my væske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...