Gå til innhold

Skjelving i buksene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt tilfelle er det enda et halvt år igjen til bryllupet. Jeg har altså kjempegod tid. Men er det bare meg som har nerver så lenge i forveien???

Jeg er nemlig kjempenervøs!!! Tenker hele tida på ting, med større eller mindre betydning, men f.eks. hva om jeg får ei diger kvise i trynet en dagen? -eller på ryggen?, hva om gjestene ikke liker opplegget vårt? hva om jeg får kjempevonde gnagsår? hva om jeg og min tilkomne begynner å krangle? hva om det regner? hva om jeg søler saus på kjolen? eller håroppsatsen detter opp? gjør jeg virkelig det rette med å gifte meg med denne mannen? har jeg glemt å invitere noen?.......

HJEEEEELP!

Trenger noen som kan dele erfaringer med meg og roe meg litt ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, dette går over når bryllupet nermer seg! :-) I alle fall gjorde det det for meg! Etterhvert så bare går ting av seg selv og selv om det ikke blir 110% sånn som du ønsker å ha det nå, så kommer det til å bli KJEMPE BRA!!!!!!! :-))) Dagen går så fort så du må huske å kose deg!

 

Jeg spiste forresten maten (ehh... orket bare litt poteter...) UTEN saus av den grunn at jeg var redd for å søle! :-)

 

Håret skal jeg LOVE deg at ikke detter ned! Jeg fikk blødene sår i hodet av alle spennene. I tillegg til at frisøren hadde ENORME menger spray ol.

 

Kviser kommer!!! Selv om du vanligvis ikke pleier å ha dem... jeg fikk en midt på nesa..... fikk sminket den bort! :-)

 

Været.......... jada... hadde kjempe flaks så det var opphold når vi gikk ut av kirken! :-) Etterpå snødde det!!

 

Gnagsår glemmer du..........

 

Krangler gjør dere sikkert pga stress!! :-)

 

Men alikvel, det kommer til å være den BESTE dagen i ditt LIV!! Det går kjempe bra!!!!!

 

(giftet meg forrige lørdag)

 

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen i det stresset. Nå er det 3,5 mnd igjen og jo mer jeg får ordnet jo roligere blir jeg. Men jeg husker godt når det var 6 mnd igjen, vi var i bryllupet til en god venninne og da kjente jeg virkelig stresset komme...hadde masse mareritt om at ingen ting var ordnet og at alt som kunne gå galt gikk galt...

 

Jeg gruer meg fortsatt masse til talene og vielsen, tror jeg kommer til å grine meg ihjel.

Men etter middagen tror jeg det blir kjempe bra,(ikke det middagen blir helt sikkert veldig bra) Men jeg begynner å glede meg skikklig nå (-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...