Gå til innhold

noen som vet? :)


vi har 2 gullonga

Anbefalte innlegg

jeg satt inn en hormonspiral i okt-04. har ikke hadd en eneste en blødning i denne perioden. For 3uker siden fikk jeg den tatt ut, men har enda ikke fått mensen. jeg trodde man fikk en blødnig når man fjernet den. For det fikk jeg når jeg satt den inn. hadde litt blodig utflod den første dagen! lurer på om noen anre som har hatt spiral, hadde det likens? Og evt hvor lang tid tok det før dere ble gravid ijenn?

håper på svar

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok ut min horminspiral for 3 uker siden, hadde heller ikke mens med spiralen. Jeg fikk en "liksom-mens" 4 dager etter at den var tatt ut; pittelitt brun utflod et par dager. Har hørt at det kan ta litt tid for noen å bli gravide etter h-spiral, mens andre har blitt det med en gang. Har også blitt fortalt at det kan ta tid før syklusen stabiliserer seg etter h-spiral. Jeg har før hatt vanlig kobberspiral, og ble da gravid 3pp etter at den var fjerna. Siden jeg selv nå har tatt ut min hormon-spiral, hadde det vært kjekt å høre andres erfaringer. Kanskje lurt å legge denne inn på 1.tri, der folk allerede er gravide... Skal gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...