Gå til innhold

Skal visst inn her jeg nå! :o


jadida

Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig at jeg iflg utregningen her er kommet til uke 13, så da hører jeg visst til her inne...!

Får håpe jeg kan holde meg her...er litt smånervøs pga at jeg syns de små fattigslige symptomene mine har blitt borte over de siste 1,5 ukene, samt at jeg syns utfloden har blitt mer brun, og hatt noen runder med rosa på dopapiret...

Vet jo at det er vanlig, men etter en MA/SA i høst, føler jeg meg liksom ikke betrygget med slike forsikringer allikevel.

Men - "baby hang on" sier jeg bare, for her vil jeg bli så lenge jeg skal!!!

 

Fortsatt god påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...ikke helt våken tror jeg...skal vel kanskje ikke inn her før neste uke...? Om jeg er i uke 13 nå, betyr vel det at jeg er 12+, og det er vel først når man er FERDIG med uke 12 at man begynner på 2. tri?

Trodde hjernen skulle ha godt av litt påskefri jeg, men ser ut som om den har blitt sløv av fri ;) tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! du hører til her du da! 2.trim er fra fullgåtte 12 uker, og det er du nå. Du er jo i uke 13, men fullgåtte uke 12. Er ikke alltid like lett dette her! Men uansett så er du velkommen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he - takk takk!

Tror jeg skal gå og småsove litt i armkroken til min kjære foran tv'n jeg nå; er visst ganske trøtt! |-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...