Gå til innhold

status: mensen og over til 7.pp


martine68

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig tilbake til dere etter en laaang ferie. Vi har hatt det kjempeflott med masse familie rundt oss. Jeg var superspent da jeg logget meg på. Har ikke lest alt enda men legger ut en liten status fra meg så lenge. Fikk tanta på dag 28 og hadde ingen symptomer på at noe annet var på gang. Er på dag 4 idag og er kommet over den værste skuffelsen nå. Det er utrolig hva litt påskesol og noen skiturer gjør med sinnet. Nå skal jeg brette opp armene nok en gang og gyve løs på gubben når tanta har dratt sin veg. Friskt mot og alt der der......nok en gang....

 

stor klem fra et litt solbrent kinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja denne tanta... Er i samme situasjon som deg, tanta kom for 2 dager siden og jeg er over i 6pp etter MA i november. Tar til meg av det friske motet du deler ut, og tar sats mot en ny pp. Kanskje vi sitter der med en positiv test om en måned begge to, det hadde blitt en hyggelig 17.mai fest det! Virkelig noe å heise flagget for, og feire!! Lykke til med prøvingen du også, xx alle fingrene og litt til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt-tanta =(

Hun skulle ha tatt seg en lang påskeferie hun også, og gått seg skikkelig vill!!

Det er bra du er ved godt mot martine68.

Stå på videre, så lykkes du nok!!

 

STOR klem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt da, da er det bare å gyve løs igjen, 2007 er et fint år det også. Jeg er klar og satser alt denne gangen, vil gjerne bli gravid som alle andre her inne. Vi får det nok til skal du se, kos deg med andre hyggelige ting imens.

 

Klem fra Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er en drittkjærring!!!!!

Hun kom til meg i dag og.

 

Nå er det nok..nå skal vi ikke se noe mer til henne før til neste år!!!

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...