Gå til innhold

Epostinnbrudd


Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort: Jeg har oppdaget at min mann har vært utro. Oppdagelsen skjedde ved at han lot en epost til elskerinnen ligge usendt på vår felles PC..... Ved et nettsøk på damens navn, fikk jeg ved et lykketreff opp mange mailer de har sendt til hverandre. )Søkte opp navnet på Google, og fikk - kanskje fordi han har gmail - opp mailene. Har IKKE vært inne på hans epostkonto!!) Uansett, som "bevis" videresendte jeg disse mailene til meg selv. Han må ha fattet mistanke, og har nå UTEN LOV gått inn på min mailkonto og slettet alle. Dessverre har han mitt passord fordi han i sin tid opprettet kontoen, men på tro og ære har lovet å ikke bruke det....

Uansett, har han lov til dette? Han sier jeg har begått noe ulovlig ved å videresende private mailer - men disse lå jo åpent på PCen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir teit at han bryr seg om sånn når han har en elskerinne. han skulle ha trygla å bedt på sine knær om at du vil tilgi han. vil du fortsdatt ha han når han har vært utro??

Skrevet

Kjære anonym!

 

Hvordan du fant ut at han har en elskerinne spiller vel ingen rolle? Det er uansett han som har brutt tilliten, ikke du! Se å bli kvitt den drittsekken!!

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med e-post men med vanlig post kan det anmeldes under krenkelse av privatliv eller noe... er jo ikke lov å lese andres post, kan være mye informasjon som ikke bør leses av andre. Men e-post, det vet jeg ikke...

Skrevet

For det første...bytt passord på mailen din,..... med en gang.

Og for det andre, kvitt deg med den idioten. Han fortjener ikke deg! Jævla idiot.....grrr..kjenner jeg blir angasjert her....hehehe

Skrevet

jeg oppdaget paa nesten samme maate at mannen min hadde vaert utro, men han reagerte ganske anderledes og lot meg lese all korrespondansen. Jeg har naa tilgang til hans mailadresse og den sjekker jeg hver dag noe mannen min har forstaaelse for. Vet at det er sykt at jeg maa sjekke paa denne maaten, men haaper det gaar over etterhvert som tilliten bygges opp igjen. Mannen min har lagt seg helt flat og fokuserer naa bare paa hvordan han best kan stille opp for meg etter hans fadese.

 

Synes vel mannen din prioriterer litt feil hvis han henger seg opp i at du har lest hans mail og deretter slettet dine "bevis". Dersom han ikke naa er imotekommende for en losning sammen med deg og opptrer ydmykt og gjor litt bot for en tid fremover er jeg redd du bor kvitte deg med han. Vet at det kanskje er lettere sagt enn gjort, men det nytter jo ikke hvis han fortsatt forsvarer sitt utroskap og fortsetter lognene.

 

Foler med deg og sender deg en god klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...