Gå til innhold

Epostinnbrudd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort: Jeg har oppdaget at min mann har vært utro. Oppdagelsen skjedde ved at han lot en epost til elskerinnen ligge usendt på vår felles PC..... Ved et nettsøk på damens navn, fikk jeg ved et lykketreff opp mange mailer de har sendt til hverandre. )Søkte opp navnet på Google, og fikk - kanskje fordi han har gmail - opp mailene. Har IKKE vært inne på hans epostkonto!!) Uansett, som "bevis" videresendte jeg disse mailene til meg selv. Han må ha fattet mistanke, og har nå UTEN LOV gått inn på min mailkonto og slettet alle. Dessverre har han mitt passord fordi han i sin tid opprettet kontoen, men på tro og ære har lovet å ikke bruke det....

Uansett, har han lov til dette? Han sier jeg har begått noe ulovlig ved å videresende private mailer - men disse lå jo åpent på PCen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerer ikke så veldig på lovligheten i hva dere har gjort.. Reagerer mest på utroskapet...

 

Men, nei, han har selvsagt ikke lov til å gå inn og overstyre din epostkonto så lenge den er passordbeskyttet. MEN, han hadde jo tilgang til passordet, så det blir på en måte du som likevel sitter igjen med skjegget i postkassa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...