Gå til innhold

Søskentrio: Marius, Marcus, Magnus...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er litt sånn typisk for folk som liker M navn, Morten, Marianne og Martine kommer sikkert rekende på en fjøl de også, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var verre syns jeg, stakkars barn. Navnene er jo fine hver for seg, men sammen på den måten blir jo superharry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å like en sjanger godt, men man bør velge det ene av disse, og finne andre navn til de to neste.

 

Noe av det rareste jeg har hørt...

Syns Jonas, Tobias, Lukas og Mathias også blir for likt, selv om kun endelsene er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! jag heter Malin och mina syskon heter Madelene och Mikael :) Det är något med namn på M... Har en son som heter Hampus men finner inga bra jente-namn på H..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er litt sånn 70/80-talls, og passer ikke sammen med de andre. Liker IKKE Marcus (og iallefall ikke med c), så Marius er det eneste jeg liker sånn noelunde.

 

Da hadde Martin passet bedre, istedet for Magnus.

 

Men litt for likt ja, men alle på "Ma....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synnest Magnus er fint jeg da. Men jeg vet opp til flere som har ganske like navn på sine barn, 2 unger i barnehagen til lillegutt pluss søstra deres har alle 3 veldig like jentenavn. Naboene våre har 3 gutter på H, men jeg synnest navnene til guttene deres er fine jeg da (kanskje fordi jeg har samme smak selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...