Gå til innhold

Problemer etter keisersnitt med å bli gravid?


Nilena

Anbefalte innlegg

Da jeg fødte lillemor i oktober 2003 utartet fødselen seg slik at jeg måtte ta hastekeisersnitt... Jeg hadde veldig mye fostervann og jenta snudde seg under fødselen. De prøvde å ta vannet flere ganger, men likevel om det kom noe så var det igjen veldig mye når de tok keisersnittet.

 

Men det som egentlig er saken er at jeg har hatt problemer i ettertid...Har prøvd flere prevansjonstyper (piller, plaster etc..), men GU sier at det bare er hormoner som kan til at jeg blør i mellom mensperiodene mine... Av og til blør jeg også litt etter samleie...

 

Nå har vi bestemt oss for å prøve å få baby igjen, og sambo kasta derfor plasteret... jeg blødde selvsagt noe like etter det ble tatt av, men det er nå ei uke siden... I dag da vi hadde sex begynte jeg å blø litt igjen.... Det legger liksom en demper på kosen!! Noen som har hatt det slik`? Og vet om det går seg til nå som jeg har tatt av plasteret?

 

Håper noen her inne har vært borti det samme... Jeg har også en sønn på ni år fra et tidligere forhold som jeg fødte normalt og ikke hadde noen problemer etter fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ikke hatt det helt som deg,men jeg plages med blødninger mellom mensperioder når jeg går på prevensjon. Dette har gitt seg etter noen måneder uten pevensjon og syklusen har blitt normal. Var frem og tilbake til legen for å finne det rette prevensjonsmidlet,men ingenting funka. Jeg tok forresten også keisersnitt. Hadde ikke noe problem med å bli gravid neste gang,men er jo ikke så digg å prøve når man blør hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok keisersnitt i oktober 03 men har væreken prøv og bli gravid eller brukt prevansjon etter det,har ikke hørt om noen som har fått problemer men dem har jo tatt vanlige keisersnitt og ikke opplevd noe komplikasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg tok hastekeisersnitt i feb 03.

Har brukt ett og ett halvt år på å bli gravid nå,men har faktisk aldri tenkt på att det kunne være keisersnittet som gjorde det.

Skal spørre legen min om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hastesnitt i september 05, ble gravid igjen etter 3-4 måneder, og venter nå et nytt septemberbarn. Benyttet den berømte "hoppe-av-i-svingen-metoden"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...