Gå til innhold

Hei Malathiel!!


stardust*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, ja utenlandstur var vi på ja...

Men var jo inni så hersens mange butikker ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå den baby butikken da, vet ikke navnet, den med mange fine vogner og utstyr.. har du sett den fine sengen som henger ned... (veldig dårlig forklart da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den der ja :o)

Er veldig mye fint der inne, idag var jeg inne for å se etter noe til en venninne som nettopp har fått baby. Var innom to ganger også da, andre gangen bare for å se om de hadde den vognen jeg synes er fin...hehe, M blir litt oppgitt av meg noen ganger...

 

Tror ikke jeg har fått med meg den sengen, men vi så en fin sånn lekegrind i stoff som hadde passet bra til hunden her hjemme ;o)

 

Hvordan går det med deg, har det skjedd noe ennå??

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lite på de siden her lenger.. ble fort litt "lei" av og være avhengig her. . er innom av og til.

 

Ja her har det skjedd noe.. ble gravid på 2 forsøk.. er straks over i 2 tri.. så her går det unna.

I går fortalte vi det til slekt å venner... (uke 11) x fingrer for at den sitter:)

 

Hva skjer hos dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj da! 2. forsøk også da...

Gratulerer!! Det var moro!

 

Jeg har begynt utredning nå... Det er jammen slitsomt! Blodprøver i hytt og pine. Neste (og forhåpentligvis siste) del nå, er røntgen av egglederne... Gruer meg litt til deg, for det er visst ikke så altfor behagelig. Men mange sier at man har "lett" for å bli gravid etterpå for da er det banet vei på å måte!

 

Krysser fingrene for at spiren din har klort seg godt fast :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på rtg tur da.. jeg har også hørt at man er ille fruktbar etter en sånn undersøkelse!!

Da har jo M. bare en ting å gjøre:)

 

lykke lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...