Gå til innhold

blødninger... eller no'..


ChaChi

Anbefalte innlegg

jeg er nå gravid i 7+3.. har hatt en sa for omtrent et år siden, og er så lykkelig for å være gravid igjen:)

 

men nå har jeg blødninger.. ikke mye, bare litt.. trenger ikke å bruke bind eller noe liksom, men innimellom når jeg går på do er det litt blod på papiret.. har jo lest at det er normalt med små blødninger i starten på et svangerskap, men er det normalt at det er så lenge? har vært sånn nå i 10 dager.. har ikke vont eller noe, og det minner ikke om den sa jeg hadde sist (jeg mistet i uke 14) for det er ikke vondt i det hele tatt.. blir bare så bekymra..

 

noen som har opplevd noe lignende? er det normalt? *aaaaangst*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Gratulerer :)

Kjenner den angsten der ja... Mistet i ca uke 12 i høst (MA/SA), og er nå i uke 12/13 ...har den siste uken hatt brunlig utflod, og innimellom rosa på papiret når på do. To ganger har det vært små blodklumper der også. Da jeg mistet i høst, hadde jeg også brunlig/blodig utflod, men prøvde å berolige meg selv med at det er veldig vanlig både med det og blødninger.

Må innrømme at det ikke funker like godt med slike tanker denne gangen, så spørs nok om ikke det blir en tlf til legen på tirsdag...orker ikke gå rundt og være usikker.

Nå må det sies at jeg så og si ikke har noen graviditetssymptomer i det hele tatt, så ikke så lett å vite om de har endret seg heller.

Jeg vil vel si til deg at i utgangspunktet er det veldig vanlig med småblødninger, så det er ikke farlig i seg selv. Er du derimot veldig redd/går rundt med en usikker følelse, er det bedre å ta en tlf til legen, eller bestille time for privat UL. Da vil du iallfall få bekreftet at alt er ok, så slipper du å bekymre deg så mye.

Lykke til - alt er nok bra, skal du se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, og gratulerer til deg også:)

det blir nok en telefon til legen på tirsdag ja.. selv om jeg har en følelse av at han bare kommer til å si; det er ikke annet å gjøre enn å vente å se. og at jeg skal gå hjem å bare slappe av..

 

jeg har omtrent alle gravidsymtomene i boka jeg tror jeg (kvalm, sliten, større ømme bryst, kviser over alt, dilla på lakris, syns alle stinker; stakkars sambo blir sent i dusjen litt ofte.. har til og med råmelk i brystene.. ) kunne nok klart meg lenge uten mange av symtomene ja, så du er heldig syns jeg.. det er jo ikke nødvendig vis noe galt fordi man ikke har symtomer..

 

håper alt går bra for oss begge denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt blødninger i noen uker, og det har ikke vært noe alvorlig - kun en ømfindtlig livmortapp. Tror du kan slappe helt av, for det første har du MASSE bra symptomer og for det andre har blødningen vart så lenge uten at den har tiltatt eller noe... Høres ut som "min" blødning. Starter på tolvte uke i morgen, og hørte hjertelyd senest i dag :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...