Gå til innhold

HJELP!!!!...litt betenkt....Bryllupp og babylaging...?

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt gifte oss i juni....Men hvis jeg blir gravid nå, så vil barnet kun være 5 mnd gammel.... Så derfor har vi en alternativ dato i august.(litt usikre)...for da vil barnet være 7 mnd (litt eldre)... Men skulle den ikke sitte nå, så har vi vurdert å vente litt med prøvingen til ca 3 mnd før bryllupet.. for da vil jeg ikke være så stor om det skulle klaffe da...Tenker på kjolen jeg , hehe.OG det Med amming, barnepass....Og er det ikke litt tidlig å ha barnepass når barne er så ung?

Noen som har erfaring ang dette? Jeg er så uviten om hva jeg skal velge og gjøre nå...VIL så gjerne fortsett prøvingen, men det er det store MEN!! så er vi NØDT til å sette en dato.... Hjelp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG ville ha venta med prøvinga til tre mnd før bryllypet uansett! Sett en dato og ta bryllupet først. Det er i det minste helt forutsigbart, men trenger en del planlegging. Babyen kan vel vente bitelitt på seg??

Skrevet

hei

vi skal gifte oss i juni og da vil gullet vårt være 5 mnd.

jeg tenkte litt over det men har fått lillesøsteren til en venninne til å være barnevakt å ta seg av gutten vår.

ser dere er i 12 prøveperiode og det siste jeg hadde gjort var å ta pause.

brukte selv 5 år på prøving og prøverør var neste stopp men der traff vi..

sett dato og ta det som en kjempebonus om dere får en baby i vente også..

jeg var å fant kjolen min når jeg var 22 uker på vei. fant en med snøring i ryggen og den kan reguleres men sitter fint

lykke til

Skrevet

Nei hvorfor skal du det???? Når du prøver så hardt å få barn så er vel det det minste problemet:) Jeg har ikke så stor tro på at alt MÅ planlegges fra A til Å. Det er ikke alltid ting blir so planlagt vet du!!Lykke til med baby og bryllup

Skrevet

Nei, det er sant....Er også litt redd for den kvalmen hvis jeg skulle være gravid i kirken.....Men vi får se...Har vært hos lege i dag og vi skal videre til disse ekspertene, så får vi se først om alt er som det skal...SÅ får vi ta det derfra....

Men takker for svar...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...