Gå til innhold

Humørsyk!!!


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Jeg er så sinnsykt humørsyk. Jeg trodde virkelig ikke dette skulle ramme meg og i allefall ikke så tidlig...! Jeg er fortsatt meg selv, men en skikkelig forsterket versjon av meg selv. Det er helt merkelig, jeg tåler null. Snart kommer ingen til å ville tilbringe tid med meg, og de som gjør det kommer bare til å dulle med meg i redsel for at jeg skal sprekke. Vi spilte monopol og mitt merkelige, varierende humør surnet hele spillet. noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er blitt mindre humørsyk :)

jeg føler meg gladere og snillere.

før jeg ble gravid så kjeftet jeg fram og tilbake.men nå har føler jeg at jeg selv har roet meg ned litt.

kan være mannen min er uenig.hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trampet i gulvet til samboeren min i dag... fordi han glemte at han hadde lovet å hente drikke til meg (jeg lå i sengen etter å ha kastet opp...).. Så ringte det på og han glemte at han skulle hente vann til meg. Siden jeg holdt på å dø av tørste stod jeg opp og skulle hente selv, og da spratt han opp fra stolen og ville hente til meg. Men jeg trampet i gulvet til ham og sa at han ikke fikk lov til å hente drikke til meg (eller noe i den duren..).

 

Herregud, sier jeg bare. Hvordan skal det gå hvis jeg blir mer på tuppa enn dette...?

 

Jeg har også klart å bli rasende på "døde" ting, som når f.eks jeg skal ta et håndkle fra skapet på badet og så ramler ett håndle eller to til ut, så freser jeg for meg selv.. - og innbiller meg at håndklærne gjør dette mot meg med vilje......

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må flire litt av dæ....eller hormonan dine, blir vell mer rett....:)

 

Vi alle blir sikkert kjempekoseli å ha i hus i 7 mnda tell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...