Gå til innhold

vanskelig vanskelig vanskelig!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg/oss for Live-Sophia. Men synes d kanskje er litt "tungt".

 

Så nå liker jeg:

 

Liv-Anna

Liv-Sophia

 

Mannen liker best Live da. Men så hørte jeg en sang med navnet Ingeborg. Og gud-vet-hvorfor, men plutselig brente d navnet seg helt fast!! Og jeg som har bestemt at Liv/Live skal brukes for å kalle opp. Dette er siste barnet vårt og vi, grrrrrrrr... nå er jeg mer forvirret enn noengang:-) He he skal ikke være lett dette.

 

Og ja vi skal ha dobbeltnavn der begge brukes i d daglige, derfor bindestreken.

 

He he blir d en gutt står vi iallefall fast!

 

Hjelp mottas med STOR takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Live-Sophia var utrolig vakkert! Liv-Sophia syns jeg var mye mye tyngre! Det blir så rart å si det på en måte. Sånn at du må stoppe litt opp slik at det ikke skal høres ut som du sier Live før du begynner på Sophia. Prøv å si det fort en gang. Syns det høres ut som du sier Live da. Jeg likte ikke denne konbinasjonen. Men det er min mening da:) Liv-Anna var også kjempefint!

 

Ville tatt Live-Sophia jeg.. Men viss du har slått det helt fra deg, ville jeg tatt Liv-Anna! Ikke Liv-Sophia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt dere skal gå for Live Sophia... Synes ikke noe om Liv, og Liv-Anna hørtes litt merkelig ut i mine ører... Live Sophia var lettere og si... Og Sofia er et nydelig navn:) Passet bedre til Live enn Liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...