Gå til innhold

graviditetssymptom? Noen som har hatt det lignende?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer veldig på om jeg kan være gravid eller om det er noe annet som lurer meg trill rundt her.Trenger derfor litt tilbakemelding på hva dere tror.... Hvis jeg er gravid, ble jeg det lørdag 7.april. Ett par dager etterpå ble jeg kjempekvalm og uggen og var det flere dager, deretter begynte det å "stikke" i brystene, det ble litt ømme, og for to dager siden kom det melk ut av ene brystet ( det lekker enda). Jeg har en gutt fra før, og da kjente jeg ingen symptom før rundt uke 6 - 7. Jeg synes det høres rart ut å merke symptom så tidlig og lurer derfor på om noen av dere andre har opplevd lignende og det har vist seg at dere virkelig var gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lækker fra den ene puppen min også, sånn hvit væske aktig- noen sier det kan være pga av hormoner- men har jo aldri hatt det slik før!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er melk! Rå melk. Akkurat som den første melka du får etter fødselen, iallefall akkurat som den melka lillegutten min drakk den første tida etter at han var født. Nei nei, jeg får vel smøre meg med tålmodighet og vente og se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde vel tatt en test , om ikke løpt til legen på tirsdag og sagt sjekk på blodprøve om jeg er gravid. Da ser de det med engang.

Så spennende... Tvi-tvi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt om dette ja, kan være symptom. Test! Lykke til da, håper du er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :-) Jeg skal ta en test og se hva som sker. Får jo uansett ikke vite noe sikkert før da, men man blir jo så spent og utålmodig når man merker noen mulige symptomer at man helst vil få alt bekreftet samme dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...