Gå til innhold

Ang. folsyre.


Agne

Anbefalte innlegg

Bare for nyskjerrighetens skyld: hvor mange glass m folsyre har dere spist fram til nå? Er begynt på nr 2 for leeenge siden. Tenkte nok ikke tanken at jeg ikke skulle være gravid etter å ha spist mitt første.

 

En ting er sikkert: vi lærer oss tålmodighet i vårt arbeide med prosjekt baby. Ja om vi ikke allerede er forsynt med det fra før av da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he..jeg tenke på det samme her om dagen..bruker gravitaminer jeg da,de inneholder riktig mengde folsyre..men hvor mange jeg har tatt har jeg jammen ikke overikt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Agne =)

Jeg må nå kjøpe min andre eske med gravitaminer... Har prøvd siden desember.

Husker at jeg leste på pakken at det var lurt å bruke folsyre i 3 måneder før svangerskapet, noe jeg blåste til og tenkte "at det går ikke an å planlegge å bruke folsyre 3 måneder før en vil bli gravid..."

Så nå kan jeg i alle fall med god samvittighet si til meg selv at jeg har i alle fall fulgt anbefalingen og vel så det =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI. . jeg har vel gått på gravitamin,omega-3 og andre "sånne" vitaminer siden 04,så jeg håper og tror at jeg har nok av den sorten innabords. og jeg har ikke tenkt å slutte heller før jeg enten er godt ut i et event.svangerskap eller at d viser seg at vi ikke kan få barn mere. så sånn er d med den saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart ferdig med "kur 2" for å si det sånn. Må kjøpe enda en eske med gravitaminer. Hadde faktisk ikke trodd jeg måtte spise så mange. Tror ihvertfall jeg får nok vitaminer om dagen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på brett 2 nå, spiser tranpiller også, så det skulle vel holde, prøver å være litt bevisst på kostholdet i uken også, blir litt ekstra i helgen, er litt glad i det søte........og ellers alt det som er godt.

 

 

gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...