Gå til innhold

hei på dere..


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

håper alt står bra til her med dere alle, jeg har vært på påskeferie i fire dager og nå er jeg hjemme igjen... jeg har vært kvalm hver eneste dag og hatt så utrolig ømme pupper.. symptomene er mye mer her nå enn det de var sist føe jeg hadde SA.... hvor er dere fra og hvor gamler er dere som her i desemberklubben...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! Kan trøste dæ me at æ e sinnsykt kvalm hele tia...Håpe det snart går over...

 

Æ kommer egentli fra Tromsø, men bor litt utaførr Oslo.... Blir 25 om tre uke....Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud jeg er også kvalm....klarer så vidt å få i meg noe som helst mat....

Hater den kvalmen......

 

 

jeg er akkurat blitt 23 år og kommer opprinnelig fra finnmark,men bor i danmark nå.

Jeg fikk på en måte min uventende graviditet i fødselsgave.

hadde siste mens på min fødselsdag. morsomt å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Sist gang var jeg også veldi kvalm, men denne gangen har det ikkje vert så gale. Har bare vert kvalm et pår ganger, så jeg skal ikke klage. Er 23 år og kommer fra Jæren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla! Har også vært på feire i påsken og kom hjem igjen i går. Har ikke vært kvalm i det hele tatt (bortsett fra under bilturen i går, men det velger jeg å definere som bilsyke- selv om jeg aldri pleier være det..) I dag er jeg helt fin igjen :)

Jeg er forresten 30 år, venter min første og bor i Larvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 21 om en mnd, og dette er våres første. er opprinnelig fra østlandet, men bor på askøy (rett utenfor bergen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ømme pupper og er skikkelig humørsyk. Utover det kjenner jeg ikke så mye, men så har jeg mer enn nok med det jeg har:)

 

Jeg er nettopp blitt 27 og er stavanger-jente, men jeg er for tiden master-student i Trondheim (har bodd her oppe i 7 år snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, kavlm og atter kvalm. Frokosten kom opp like etter at den var gått ned....

Blir som regel bedre utpå ettermiddagen, men det er også litt opp og ned.

Øm i puppene og ganske trøtt.......zzzzzzzzzzzz...

 

Er 31 og bor utenfor Gjøvik. Vi venter i glede på nr 2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Kjenner meg igjen i det du sier,Har vært på fjellet i ei campingvogn nå i påsken. vi var 7 stk,så du kan se for deg hvordan det var med hemmeligheten og kvalme...

Helgigvis hjemme igjen:-)

 

Kommer fra Klepp og blir 28 i sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...