Gå til innhold

Flere som har testet negativt på EL-tester "hele syklusen"?


otilde *14.05.2009*

Anbefalte innlegg

Har hatt influensa denne syklusen i den perioden jeg trodde jeg er mest fruktbar, så jeg er litt engstelig for at jeg kanskje ikke har hatt eggløsning av den grunn... Har i alle fall testet negativt på alle eggløsningstestene enda jeg har testet hver dag i nesten hele syklusen. Fargen på bufferlinjen var en gang NESTEN vært like sterk som test-linjen, (samtidig som jeg hadde åpen tapp og slim) men ikke like sterk/sterkere. Kan ha hatt eggløsning likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke svar på dette, men tester selv også bare negativt i denne tiden EL normalt skal skje. Har også slim og "myk tapp", men likevel ingen sterk strek på testen. Håper noen vet....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette lurer jeg også på.... nå har jeg tatt digitale EL-tester siden dag 11 i syklus, og har enda ikke fått positiv test. Synes å ha EL-slim på fredag (dag 15), men er ikke sikker... Nå er jeg på dag 17... begynner å få sånn "små-panikk" for at jeg ikke får eggløsning...??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får bare slenge meg på her. Har også hatt neg. El-test hele syklusen. På den andre siden ble jeg gravid (men SA) i januar og da hadde jeg heller ingen positive tester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat sånn har jeg det også... har bare testet negativ på alle testene hele syklusen... jeg brukte de fra billigtest.no jeg da, og jeg tror faktisk de ikke er til å stole på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...