Gå til innhold

Det gikk bra dette...


Marimarei

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake fra påskefjellet. Har ikke pc på hytta så jeg har ikke fått skrevet inn hvordan vårt 4 søskenforsøk gikk.

Men det gikk bra det. Testet positiv som bare det på dag 11som var lørdag 8 april.

Blodprøven skulle jeg tatt søndag den 9, men det var ingen steder å ta den på en søndag der vi har hytta. Så da tok jeg den på mandag. Men svaret fikk jeg desverre ikke før påske, så jeg må vente til tirsdag 18 april. Men tre positive tester å ingen blødning, må jeg vel være gravid. Har "tunge" og ømme pupper å det stikker innimellom. Er ved godt mot jeg.

Så da ser det ut til at vi skal få en liten bror eller en søster til vår lille jente på 2 og 1/2 år.

Er så utrolig glad, men kjenner at jeg modererer meg litt er jo redd noe skal gå galt. Håper bare den lille spiren klorer seg fast.

 

Lykke til alle sammen

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!!!

Fikk frysninger jeg c";)

Nå må du bare kose deg masse med spiren din...

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre. Vi har vær så heldige, fikk vårt første barn på første forsøk. så hadde vi ett misslykket fryseforsøk, men er nå gravid etter forste nye forsøk. Gleder oss til gutten vår skal bli "stoleblol".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen for koselige hilsner. Gledet meg litt til å skrive inn ett innlegg å fortelle dere hvordan mitt forsøk gikk.

Å jeg som ikke hadde tro på fryseforsøk. :))

Hvis denne spiren holder seg på plass, avslutter vi rundene med prøverørsforsøk. For da har vi jo to barn, og hva mer kan man ønske seg :))

Men veien har vært lang - for vi har hatt 9 forsøk. På 5 ivf forsøk klaffet det å vi fikk en liten jente. Nå er jeg gravid igjen å dette var 4 søskenforsøk.

Men alt strevet er glemt når det klaffer. Men veien er lang å gå før vi sitter der med nok et barn i des. Mye kan skje, så jeg tar ikke alle gleder på forskudd, men jeg er tillater meg å glede meg over det som har skjedd nå.

Jeg skal holde dere oppdatert - for de som har lyst til å følge meg da.

Ønsker alle lykke til.

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gav du lyd fra deg, jeg har etterlyst deg

Dette var moro.

 

Hvis det går som vi ønsker starter jeg med spray om noen dag.

 

Kos deg videre og lykke til, vi "snakkes" nok tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer, er litt ny på dette forumet, men jeg lurte på når begynte dere m prøverør? min sambo har dårlig sæd og jeg har gått på pergo men liten vits det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ville bare si gratulerer så mye fra meg også.

 

Testet positivt i går og skal ta blodprøve på tirsdag. Håper forsøket varer ni måneder ut for hos begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såååååå mye!! Det var jammen meg litt av en påskegave!

Med 3 positive tester går nok dette rette veien, nyt svangerskapet!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle koselig hilsner, dette varmer virkelig.

Godt å ha dette stedet :)))

Mange gode klemmer til dere alle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...