Gå til innhold

Noen som vet noe om dette?!?!


mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!!

 

Håper alle har hatt en kjempe fin påske så langt!

 

Jeg bare lurer på en ting.Jeg og min samboer kan ikke ha samleie.Grunnen til det er at jeg får så UTROLIG ubeskrivelig vondt i skjeden når han skal inn i meg.Jeg vet ikke hvorfor.Skal snart til gynekologen,sa får håper jeg tør å spørre han om det.Jeg kan jo ikke få presset ut et barn gjennom der nede om ikke vi kan ha samleie engang.Det har vart en god stund nå.Og sopp-infeksjon tror jeg ikke det er..Noen som kansje har noen råd til meg eller kansje peiling på hva dette kan være?!

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Miracle :o)

 

Jeg har det til tider akkurat som du beskriver. Men vet ikke om det er det samme. Min følelse er at jeg nesten blir litt "jomfru" igjen når mannen min skal inn i meg...jeg har egentlig aldri vært noe spesielt trang, ikke den første gangen heller...og heller har jeg aldri hatt problemer med å være tørr..heller motsatt.... Men slik som det er nå føles det som om jeg er konstant tørr, det svir når han trenger inn og ikke noe særlig behagelig. Men vi fortsetter likevel og da blir det som oftest bedre ut i akten :o) Vet ikke om dette var til mye hjelp, men iallefall min erfaring. Ikke grue deg til å spørre legen - de er vant med slike spørsmål.

 

Ha det fint!!! (Jeg har termin 4 oktober - nesten like langt på vei som deg :o)

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt! Slimhinner i hele kroppen går igjennom en tøff prosess pga hormonforandringer. Tett nese uten å være forkjølet samt øm/ tørr i kjeden for å nevne noe er ting gravide i vår periode opplever. Det anbefales å bruke glidekrem f.eks.

 

Men! Jeg synes du bør være tøff nok til å spørre gyn eller lege om noe som plager deg. Nå er det tross alt ikke bare deg det angår lenger :-) Den lille fortjener at du passer ekstra godt på deg selv og at du ikke bekymrer deg unødvendig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...