Gå til innhold

Da kom tanten


skifer

Anbefalte innlegg

Ja da starter vi på nok en syklus,her er tanten såvidt begynt å gjøre sitt inntog.To dager forsinket.og jeg med alle mine graviditetstegn..he he,huff egentlig ikke gøy,prøver krampaktig å holde motet oppe.

Ingen stor overraskelse at tante kom da,etter neg.test på morgenen i dag.

Om jeg noensinne sitter der med positiv test i hånda igjen vil det bli en utrolig deilig overraskelse.

 

Da er jakten på 2006 barn offesielt over,og vi prøver på 2007,kanskje blir det januarbarn da...min yngste er jo født i Januar..vi får satse på det.

Godt å ha dere damene her inne da..vi SKAL klare dette.. januar 2007 blir babyboom år for oss" modne" damer på bim..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.....så leit.........føler med deg....denne pokkers TR altså,men det slår sikkert snart til ska du sjå(",)

Har du holdt på å prøve lenge??Er ganske ny her inne,så jeg har ikke helt oversikten,har "bare"prøvd siden Desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, godt er det å slippe å vente mer når en har fått neg. test. Lykke til med januarbarnet, da er vi iallefall to som prøver på januarbarn. (vet jo såklart at vi ikke bare er to som prøver på det da). I januar 2007 skal vi få et rush av barn, født av modne damer som ikke bryr seg om hverken strekkmerker eller nattklubbens åpningstider.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i Agne.megababyboom skal det bli:)

 

til du nye(sorry husker ikke nicket)..jeg har en laaaang historie bak prøvingen,kanskje jeg forteller en gang..

 

Fortsatt lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forb... dumt da!!!!!

Men hva kan en gjøre..? Ikke noe som helst!! Det er det som er så frustrerende!!

Men det er godt å høre at du er ved godt mot, for det SKAL lykkes en gang. Og selvfølgelig helst så fort som mulig. Det er pyton å gå slik i evigheter!!

 

Stooooooooooooooooooor trøsteklem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORBASKA DRITTKJÆRRING!! AT HUN ALDRI KAN KJENNE SIN BESØKELSESTID DA! AT D GÅR ANN.=(

men d er vel sånn d er til tider. .håper at du kommer sterkere tilbake så snart du har fått kasta den hersens kjærringa ut. .og du, be henne holde seg laaangt unna neste gang. .=)

 

STOOOR TRØSTEKLEM FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren, hersens dritt-tante!! Sånn - der var det sagt. Og så jeg som ikke bruker å banne. Men, her jeg sitter med min egen tante skjønner jeg så alt for godt den følelsen av oppgitthet og frustrasjon - eller mer bare tomhet kanskje, som kommer sammen med tanta. Brutte illusjoner :-(

 

Men, vi gir oss ikke. Og jakten på 2007 barnet er offisielt startet - jeg er med!! Vi lar oss ikke knekke så lett nei, vi er en gjeng damer med skikkelige mors-evner og med et stort morshjerte, som har plass til mange små spirer!! Så en babyboom er vi absolutt klare for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er på påskebesøk er også ja. Skifer - Er det du som tar imot bestillinger på disse januarbarna. Jeg vil så gjerne ha et altså....:-) Prøver å si til meg selv at det er bedre å få et barn født tidlig på året isteden for seint på året jeg nå. Desemberbarn var liksom ikke optimalt. Er enda optimist selv om jeg begynner på 7.pp nå.

 

Lykke til med denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...