Gå til innhold

Noen som har erfaring med clarins kroppsolje? Tips mot pigmentflekker?


Brusselmor

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Graviditeten fører med seg mye glede og forventning, men også noen ting jeg gjerne skulle vært foruten, og gjerne vil finne løsninger på :-)

*Veldig tørr hud på hele kroppen. har vanligvis tørr hud og trenger intensive fuktkremer, men under graviditet blir det ekstremt selv med mye krempleie, så nå trenger jeg gode råd. Er ikke så glad i salvelignende kremer som bruker "år" på å trekke inn, nå lurer jeg på Clarins kroppsolje. Håper noen har erfaringer med denne, gode eller dårlige, å bidra med?

*De siste tre årene, fra året før mitt første svangerskap, har jeg utviklet skjemmende pigmentflekker i ansiktet. Det er tydelig at under graviditet blir disse mer fremtredende, selvom jeg er "manisk" på smøring med vischys (eller noe sånt- apotekmerke) faktor 60 for ansiktet. Nå finnes det jo diverse remedier som liksom skal få bukt med sånne pigmentflekker, men det er både dyrt og vanskelig å finne fram i "jungelen" av produkter, og jeg vil helst ikke eksprimentere alt for mye og kanskje ende opp med verre resultat enn enn hvordan det ser ut nå. Erfaringer anyone?????? Vet av erfaring at merkene blekner litt, med god solskjerming, i løpet av året etter graviditet, men håper det finnes hjelp til ytterligere "normalisering" av huden.

På forhånd takk for hjelp!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...