Gå til innhold

Protein shake + amming??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å drikke protein shake etter trening + som mellommåltid mens man ammer? Noen som vet??

 

Tenkte å begynne å trene snart, er 4 uker etter fødsel og det klør i kroppen nå, har alltid tidligere drukket protein shake (optimum jordbær) men nå lurer jeg på om det kan gå i morsmelken og event. være skadelig for babyen.

 

Hvordan er det å ta piller som Diet Fuel og Fast Trim(begge kjøpt i Sverige før svangerskapet) mens man ammer?? Fast Trim er visst en "lovlig" versjon av stack2 altså uten efedrin men med koffein eller noe...Bare lurer!!

 

Har tenkt å amme så lenge som mulig, men det vil bety at disse pillene må stå pent i skapet. Noe som jeg synes er synd, hadde så god virkning da jeg trente og tok dem før svangerskapet. Men babyen kommer i første rekke nå, mammas slanking får gå litt saktere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse pillene må du holde deg langr unna når du ammer! Absolutt ikke bra. Proteiner er ikke skadelig. Der er jo naturlige stoffer som kroppen trenger, babyen oxo, for litt går jo over i melka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville vært veldig forsiktig med pillene, tror nok du burde holde deg unna dem mens du ammer (jeg har ikke innholdsfortegnelsen, men tviler på det er spesielt bra). mens proteinshake går greit, så lenge du ikke erstatter flere måltider i løpet av dagen. kroppen din trenger kcal og mer næring mens du ammer, og får du i deg for lite, kan melkeproduksjonen gå ned, du blir trøtt og slapp, og mister MYE mer hår enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...