Gå til innhold

m@dde1


winneboo

Anbefalte innlegg

Ser at du har peil på dette med å trene kroppen etter fødsel.

Jeg fødte for 6mnd siden å har ikke trent noe ennå. Jeg var ganske tynn før jeg ble gravid. La på meg 23kg i graviditeten å har nå gått ned 13 av de kiloene. De 10 som henger igjen vil jeg gjerne beholde.

Syns jeg ser bedre ut nå enn før jeg var gravid.

 

Men så er det den magen da. Den henger og tyter over buksene. Det er bare hud som henger. Når jeg står så henger den ikke, men når jeg sitter. Er det noen måte jeg kan bli kvitt denne ekstra huden på uten å gå ned i vekt ellers på kroppen?

Jeg har ingen strekkmerker på magen så det er bare den huden som irriterer meg.

 

Har du noen råd?

Tusen takk for svar vis du velger å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vi har kontroll over på kroppen vår er fett og muskler. Hud derimot får vi ikke gjort noe med desverre. Huden har jo blitt godt strekt under graviditeten, og plutselig ble magen borte. Men huden trenger tid for å komme seg tilbake i form. Opp til 12 mnd. Så du får nok bare smøre deg med tolmodighet :-) Noen ganger klarer ikke huden heller å komme seg tilbake der den var før, å da er det nok bare kirurgi som kan hjelpe til med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vet det ikke var meg du skrev til men har et lite råd om du er interessert. Green peel. Vet ikke helt om det er slik det skrives men det heter det allefall. Det strammer opp huden like mye som huden selv ville tatt seg opp på ca et år. Koster 3000 kr da. Men jeg ville ventet 12-18 mnd slik m@dde sier, sett om huden tok seg litt opp selv først. Min tok seg opp etter 18-24 mnd. Du har også parafango....det strammer også opp huden...men det er mest fjærning av vann, så vill nok satset på green peel. bare et tips fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...