Gå til innhold

Bæresjal:-)


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Jaja, så oppdaget vesla en ny måte å henge fast i mamman sin:-) Tenkte jeg skulle prøve ut mitt fine nye bæresjal da vesla har vært urolig idag. Vi var i kombinert 45 og 80 års lag igår og det ble jo selvfølgelig fortært masse god mat og sikkert ikke alt som falt i god jord i den lille magen. Hun ble tyst som en østers så fort hun ble lagt på plass i sjalet og sovnet momentant!!! Tydelig at dette var helt topp!

Så nå må jeg bare finne ut hvordan jeg egentlig skal ha det, for nå har jeg det litt sånn bakfram og har ringene med knute på ryggen og ser ut som ringeren fra Notre Dame! Jaja, alt kan jo ikke være perfekt, kan det vel?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt et bæresjal... Har ikke brukt det enda... Men jeg tror det er kjempefint....Kjøpte et med ringer på, jeg også...... Fikk litt insperasjon til å prøve det nå:-).

 

Så tøff du er som vært på fest alt... Selv var vi en trilletur på Aker Brygge i solen igår.... Far fikk utepils... Jett, om vi koset oss:-))

 

Det er lit merkelig og koselig, at vi var 3 modne mammaer som fødte den 4 april...Vi får håpe at Olivia38 også har det bra...

 

påske klem

Lenke til kommentar

Om du finner ut at du vil bære Hannah i noe annet enn sjalet når hun blir større anbefaler jeg å prøve noe som kalles wilkienet, fremfor babybjørn. Med den selen bærer du barnet tettere til kroppen, ingen belastning på ryggraden og det føles behagelig... Ungen kan etterhvert bæres ansikt fremover, på ryggen eller på hoften. Ganske enkelt, og ganske genialt!

Lenke til kommentar

Å det hørtes koselig ut - sol, Aker Brygge og utepils til far:-)

 

Ja tenk at vi fødte samme dag - ganske morsomt da!

Lenke til kommentar

Hei!

Prøvde å finne denne på nettet, men surret meg helt bort! Har du tips om en link?

Må jo fortelle at jeg har en babybjørn, 1 bæresele fra England som jeg ikke husker navnet på, 1 ringsjal og en New Native slynge.....pytt pytt...sånn er det når man får en attpåklatt:-)

 

 

Lenke til kommentar

*ler*

Kanskje denne selen som jeg anbefaler er den samme som du har?

Til Junior hadde jeg også en bæreslynge, babybjørn og wilkinet selen...

Babybjørnen brukte jeg ikke i det hele tatt, for jeg er veldig redd for belastning av ryggsøylen til den lille... (en av mine greier sikkert.... ;o))

 

Adressen er: www.wilkinet.co.uk

 

Jeg bestilte over nettet, og de var veldig raske. Man har muligheten til å bestille ekstra lange remmer, noe jeg gjorde, som er helt unødvendig. Tror det gjelder for svært overvektige eller noe... Endte med å klippe dem til riktig lengde igjen, men pytt...

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...