Gå til innhold

belegg på pupppen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt råmelk i brystene ei god stund nå. Men merker at det legger seg et slagt belegg inni brystknupen, i sprekkene liksom. Har drevet og pirket/ vasket bort dette. Ikke mye som er der, men d blir liksom brun/gult. Synes det er litt ekkelt. Når jeg vasker og klemmer kommer d jo ut mer væske/råmelk... Skal jeg være forsiktig og la dette sitte på eller er det bare å skrubbe det av??? Lukter jo litt surt og da...

 

Er 24+4 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råmelken legger seg rundt brystknuppen blir litt gul.

Du skal bare vaske det bort; ) kommer jo mer når du klemmer ja; ) ikke farlig..bare brystene som prøvekjører melkegangene dine.

-Selfølgelig skal du ikke melke deg helt men litt "klemming" gjør ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det samme belegget, men klarer ikke å pirke det bort.. Mine brystvorter gjør sååååå vondt når de blir stiv, og det blir de jo når jeg begynner å pirke..men jag her ikke kjent noe surlukt... Dusjer hver dag, men belegget får pent være der intill videre :-l er 21+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei - som jeg skriver på råd lenger nede på siden her- smør med lanolinsalve. Det er det eneste som hjelper mot såre brystvorter- og sov med bh om natten. Prøv å dille mist mulig med de to puppene.. da stimulerer du bare produksjonen... det kan jo vente til ungen er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i uke 18 nå.. Og har også merket det der belegget, men ikke merket noe råmelk. Jeg er førstegangs, vet ikke om det har noe med saken og gjøre?.. Men det er nesten bare på ett bryst. Og innimellom klør det noe vannvittig akkurat på den brystvorten.. Kan bli gal av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...