Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 jeg har hatt veldig problemer de første tre mnd med oppkast og diare og hele pakken, men nå er det gått over og svangerskapet ser lysere ut. men nå er problemet mitt stikk motsatt, nå får jeg ikke gått på do i det hele tatt, nå er det 5 dager siden sist, noen som ar noen råd på hvordan dette kan løse seg? jeg er flink og drikker masse i løpet av dagen og tar tran kapsler og spiser lette måltider, men ser kke ut til å hjelpe!!!!!!!! noen som kan hjelpe??? Biola? kefir? svisker? har hørt det skal hjelpe men det får du ikke i meg, da kommer det bare opp igjen. hva med avføringsmiddel? er det farlig for barnet??
PinkBaby♡ Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Hei jeg har forstoppelse slik som deg, snakket med apoteke å det var helt greit å ta noe som heter Laktolose. Det får du kjøpt på apoteket, smaker ingenting ,men er litt seig(flytende) konsistens på. Men det virker. Lykke til, Håper det løsner får å si det sån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå