Gå til innhold

Om når man skal flytte over til andre trimester:0)


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.Nå har jeg kommet hjem fra påskeferie.

 

Jeg har sett at det er delte meninger om når man skal flytte over til andre trimester.Jeg selv er i dag 12 pluss 4 uker på vei.

Jeg er fortsatt inne på det første trimester to dager til siden det står at man tilhører man skal være her frem til tom uke 12.

Så til dere som er i tvil så skal man ut ifra det som står på siden være i første trimester tom uke 12 og begynne i andre trimester i uke 13.

 

Hilsen lykkelig mamma som bli mamma igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er 12+0 bytter du. For da er du 12 fullgåtte uker, og går over i din 13 uke.

 

Så du kan egentlig bare komme over;) Velkommen skal du være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det stemmer ikke. Står på 2 trimester at det er fra uke 13.

Man skal være her til og med uke 12 er ferdig.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er i uke 13 når man er 12+0.

Husker godt vi hadde denne diskusjonen da jeg skulle bytte også. Og om noen bytter 12+0 eller 13+0 spiller ingen rolle.

 

Så når det er fra uke 13 er det fra 12+0..

 

Men en uke fra eller til spiler ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg vet hva du mener. At man er så så mange dgr inn i uke 13.Men det er også det,man er på vei inn i uke 13. Og er ikke tom uke 13 ennå:o)

 

uff,vanskelig å forklare..."fnise"

 

Men kommer uansett imorgen jeg da!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når man er 13+0 så er man heller ikke i uke 13 lengre, men uke 14... Og slik det står her på sidene tolker ihvertfall jeg det dithen at man tilhører 2.tri når man er 12+0 osv, altså i uke 13. Har bestandig hørt at når man er 12 uker på vei så skifter man trimester også, så da syns jeg det stemmer bra med at man skifter når man er 12+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2 trimester står det jo fra uke 13, og man er i uke 13 når man er 12+0..så blir rett å bytte da. Men om man velger å være på 1 trimester en uke til, spiller ingen rolle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...