Gå til innhold

ikke følelser lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære har ikke mer følelser for meg sier han,og jeg som elsker han som besatt,vet ikke hva jeg skal gjøre,tanken på han sammen med noen andre gjør meg dårlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. Aldri no koselig å få den beskjeden.. Det kommer nok til å gå bra skal du se..

Skrevet

nei d er absolutt ikke noe hyggelig,skikkelig nederlag,oxo er det liksom ingenting som kan gjøres heller.Hjelper liksom ikke å få noe hjelp,eller starte på nytt da.Alt er helt ødelagt.Sinnsykt tungt dette her,jeg elsker jo han over alt på denne jord. Si meg att det kommer til å gå bra,att meg og lille gull kommer til å klare oss.Ikke lett for meg å gå videre heller når jeg har de følelsene jeg har,blir kvalm av å tenke på han sammen med noen andre,blir helt ødelagt.Ingenting annet i denne verden jeg vill enn å bli sammen med han igjenn. Huff ble ett langt syte innlegg dette her.

Skrevet

De følsene dine blir nok svakere etterhvert. Om en stund føler du kanskje at det er mere hans tap enn ditt. Han fortjener tydligvis ikke deg uansett. Dere kommer til å klare dere helt fint og etterhvert treffer du sikkert noen som er bedre for deg enn han var. Sikkert litt vansklig å innse det nå, men...

*Lykke til*

Klem..

Skrevet

uff vet åssen du har det. Jeg elsker pappaen til babyen min over alt på jord. Jeg hadde levd på brødsmuler i 1 år bare for å få han tilbake.

Det er nå 6mnd siden vi gikk fra hverandre å jeg greier ikke glemme han. Jeg har hatt flere som har vært interessert men jeg har rett og slett ikke greid å starte noe nytt forhold. For når den nye mannen har holdt rundt meg å kyssa meg har jeg ønsket at dette var eksen.

Så jeg har funnet ut at jeg må ha litt tid på meg for å glemme han.

Føler jeg aldri kommer over han. Det verste av alt er at han har ny dame å jeg vet hvem denne dama er. Å har aldri likt henne å så måtte han falle for akkurat henne!!! uff bare tanken på at den pulverhora(sorry uttrykket men hun er helgedophue) tar i min baby gjør meg kvalm.

Vil helst nekte han samvær men kan ikke det heller.

Nei huff får ikke akkurat bra selvtilgitt av å bli forlatt for ei sånn jente.

Skrevet

selvtillit..

uff stygg skriveleif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...