Gå til innhold

Det kan da ikke være mulig... Dere rundt uke 30????


Nettemor m/JENTENE ;)

Anbefalte innlegg

Lester på uke til uke her på barnimagen sidene og er i min 31 uke...

 

Der står det : Nå når livmoren din midt mellom navlen og brystbenet.

 

Det går da ikke an det??????

 

Min har gått helt opp siden ca uke 20, da var den godt over det grønne feltet på sf målingene og jordmor syns livmora var stor. Men det er jo lenge siden. Februar.. nå må da deres mager å gå helt opp????

 

Syns de som har termin samtidig som meg alle har fine store mager nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, stusset jeg også. Min mage går helt opp til brystbenet. Jeg kjenner også til stadighet en liten fot som nesten spenner meg i brystbenet, så min mage er ihvertfall blitt så stor og fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-

 

livmoren er nok mellom navlen og brystbenet, men "magen" kan godt bule ut rett under puppene forde. Livomor presser liksom dine organer oppover, og magen ser derfor større ut enn den er- i uke 20 var nok livmor på langt nær helt opp- vanskelig å forklare, men det er nok ikke helt feil det som står. Jeg er i uke 38 nå, og tro meg når jeg sier at magen er mye større nå enn i uke 31 selvom jeg følte den var enorm dengang!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM kalenderen stemmer nok ikke på alle nei, i uke 31 sto det at baby veide ca 1300 g mens på ul samme dag fikk vi beskjed om at den veide 2kg (!)

Ta de målene med en klype salt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 gangs.. å dette er første gang livmora mi har vært så stor så tidlig. Å jeg sa til jordmor i uke 21 tror jeg det var, at min livmor går vist helt opp nå. Da hun målte sf målet mens jeg lå på benken, måtte hun si seg enig. Men livmora gikk til navelen i uke 12 så den har trykt vist hva den skulle denne gangen ;)

 

Men den skal nok enda vokse litt før "tassen" hopper ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok veldig forskjellig.. Jeg har hele tiden ligget over på SF-målet så tar ikke de målene der så seriøst :o) Nå er jeg i uke 34+da men husker det stod jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står mye rart her inne på BiM av og til synes jeg, stoler mer på beskrivelsene på babyverden jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...