Gå til innhold

Student og sykmelding om sommeren


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som skjer om man er sykmeldt og ikke kan jobbe om sommeren? Jeg er student og er redd for at vi skal sitte med bare en inntekt for det går bare ikke. Er blitt veldig deprimert for tiden og det ser ikke ut til at det vil bli noe bedre.

Noen som vet??

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

hvis du e student skal du ikkje bekymre deg!! lånekassen ser på om du har vore student siste seks mnd, og bryr seg ikkje om sommeren!! og du veit sikkert at alt du får frå lånekassen e då stipend, ikkje lån - du får altså 80 000 på et skoleår. dui kan også få nåkke som heite forsørgertillegg, alt etter kor masse mannen/samboeren din tjena. kor amsse finne du ut på lånekassen sine nettside. og uansett - om det blir trangt el ikkje - dåkke klare dåkke!! eg sitte ikkje her å sie det og tror det e så enkelt altså, for eg e i samme situasjon sjøl. har termin rett før julafta! eg e med andre ord avhengig av det eg får fra lånekassen...vi svømme ikkje akkurat i penga, men vi har tenkt å bo her vi bor jaffal et år ette babyen e komt også, sjøl om vi har bare et soverom f.eks. dessuten skal vi prøve å klare oss uten bil ei stund jaffal...har ikkje det no, og det e dyrt å kjøpe, så får vi se kor elnge vi greie oss uten. de kommande besteforeldrene bor nemlig ikkje her i byn, så på sikt må vi ha bil. men vi må ta det etterkvert, trenge jo vogn og forskjellig til babyen, det må komme først!!

 

lykke lykke til!! tenk på det fantastiske du har i magen, og at han/ho trenge ei mor som har det bra ;-) prøv å slappe av, sjøl< om det ikkje e enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...