Gå til innhold

Er dere flinke til å trene?


Emma*den lykkelige venter

Anbefalte innlegg

Jeg kan vel ikke akkurat skryte av meg selv.

Et år siden jeg begynte med prøverør, og har omtrent ikke hatt beina innenfor treningsstudio på dette året.

Kroppen er av bly og hode verker ifb med hormonkurene, og ellers så klarer jeg bare ikke å finne energi og motivasjon.

Har heldigvis en aktiv jobb og jeg elsker å gå turer.

 

Hva med dere andre??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trene???

Hva betyr det ordet???

 

Nei, ikke så flinkt til verken å trene eller å gå tur

(selv om vi gikk tur opp på et fjell på Skjærtorsdag)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så kjenner jeg meg alt for godt igjen. Nå etter 1 IVF og 1 IUIH har jeg bestemt meg for at nå må både noen kilo bort og dermed øke grad av bevegelse. Klarte hele 2 x 5 min på stepmaskinen min før jeg avsluttet med at alt er bedre enn ingenting :) Tenkte jeg skulle begynne å sykle til jobb så jeg får "bakt" det inn i hverdagen uten at jeg trenger alt for mye motivasjon. Etter lang tid med prøving har det blitt mange nedturer og dermed mange koselige trøstestunder......

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Nå må jeg nesten skryte litt av meg selv, prøver og få til litt trening hver dag jeg:)) er ikke så glad i natur og friluft så dermed er jeg og finne på treingssenter.. Nå må jeg også si at jeg har eget opplegg med fysioterapi...men jeg har hvertfall funnet motivasjone, og gleder meg hver gang jeg skal trene:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke flink, men tror at det går lettere både med IVF og eventuel graviditet hvis man er litt i form. Heldigvis kommer det en fin årstid nå så det gjør det litt letter å komme seg litt ut. Har en arb.giver som stiller opp mye på treningsfronten og det burde jeg benytte meg mye mer av. Lykke til med treningen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt det er fler enn meg dette med trening er et ukjent begrep for.

Har store planer for å besøke treningslokalene litt oftere over påska.

Alt blir jo litt lettere når våren kommer, solen skinner og det spirer og gror ute.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke mest aktiv, men heldigvis sykler jeg til jobb hver dag, ca 10 km hver vei. Da hører jeg radio/god musikk og det er faktisk godt! Nå som påsken er over og sommeren står for tur, er det og bestemt at min treningssykkel skal frem fra skapet og Grete Roede boka skal tas i bruk. Jeg er også super motivert for neste forsøk - for jeg lykkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener regelmessig 3 - 4 ganger uka (aerobic, step, spinning og litt styrke). Har gått en del på ski i vinter og gleder meg til å hente sykkelen opp fra kjelleren i morgen. Har trent regelmessig de siste 15 årene, så for meg er det en naturlig del av hverdagen.

 

Håper det kommer godt med nå som jeg skal bli gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...