Gå til innhold

Gravid,eller....??


Stollima

Anbefalte innlegg

Er 5 dager på overtid,og fortsatt ingen TR.

Har prøvd å ta 3 tester,den første viste neg,men dem 2 andre er det så vidt man kan se at det er tegn til positiv,kan den da vere positiv??

Men det er bare så vidt det er synligt på testen.

Har ikke TR kommt til tirsdag,har jeg tenkt å ta en grundig sjekk hos legen.

Har no prøvd siden Des, å bli gravid,så jeg håper virkelig at den er positiv...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tro at du er gravid, men at du har hatt sen eggløsning. Det er også noen som skiller ut relativt lite av graviditetshormonet så tidlig. Jeg ville tro at om du tester igjen om to eller tre dager vil testen vise tydeligere utslag. Noe må det jo være når du tår utslag på testen.Jeg krysser fingrenne for deg og regner med å høre positive resultater om noen dager.

 

Foresten er det noen tester som viser positivt resultat tidligere enn andre. Kan hende du ville få bedre utslag på en annen testtype. Veldig spennende er det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjort som Poamin skiver, kjøpt CB test som en kan bruke 3 dager før IKM, de er i alle fall veldig sensitive for HcG-hormonet.

Men siden du nå kan se en svak strek og TR har uteblitt er jo sansynligheten stor, så GRATULERER og masse lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei almalie =)

Bare ett lite tips til deg!

Viss du går inn på innlegget "hvem, hva, hvor" som ligger her en plass, kan du lese om de som er her inne, samt skrive litt om deg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...