Gå til innhold

Oj, hva skjer nå?


Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

Var en tur på do istad, og når jeg skulle tørke meg kom det en god del blodblandet slim på papiret. Det var ikke tvil heller, omtent like mye som når jeg driver å får mensen.

 

Jeg vet man kan få litt blod i utfloden når man har el og er veeeldig fruktbar, men kommer det SÅ mye da? Ventet el i går eller på fredag.

Det andre jeg kan tenke meg er at jeg lunne hatt el tidlig denne uka og at det er en festeblødning. Er det noen som vet noe om festeblødning som evt. kan fortelle litt?

 

Takker for alle svar, for nå ble jeg en smule bekymra, vet liksom ikke hva jeg skal tro.

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker meg inn og svarer jeg;)

 

festeblødning har jeg ikek så mye peil på, men det jeg vet er at det kan variere veldig fra person til person..

 

el-blødning..heller ikke mye peil på, men har hørt at da er man VELDIG fruktbar...så ha sex!!! masse sex!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det ikke kommet mere blod hele dagen, men jeg har hatt litt murringer i magen. Ikke så ille som mensmurringer, men jeg kjenner det godt. Har aldri hatt sånn blødning midt i syklusen før, men nå har jeg sett dagen an og regner med det er el. Mer sansynlig det enn at det er festeblødning hvertfall!

 

Tror det blir sex i kveld for å være på den sikre siden :-) Får se om samboer er i humør til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...