Gå til innhold

Naar slutter man med kombivogndelen for de minste?


Northernlights

Anbefalte innlegg

Lurer faelt paa om det bare rett og slett loenner seg aa kjoepe bare sportsvogn, jeg...

Gutten er snart 6 mnd gml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår jeg deg rett, du vurderer å kjøpe ny kombivogn til baby på 6 mnd? Jeg ville bare kjøpt sportsvogn, så lenge ryggen kan legges ned. Nå er han jo så stor at han uansett snart vokser ut av bag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må tenke på dine behov.

 

Vi har kombivogn og brukte bagen til ca 7 mnd alder. Syntes det var deilig å kunne ta med bagen inn og ha en seng til barnet når vi var andre steder.

 

Mykbag (el Innleggsplate i Voksi) kan benyttes i sportsvogn, men da må man være mer bevisst på hvor/hvordan man setter den. Hardbag ga meg følelsen av at barnet lå mer beskyttet på feks kafe.

 

Er du ikke av typen som går så mye rundt, vil en godt isolert sportsvogn gjøre nytten tror jeg, men jeg er glad for kombibagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,. det var det jeg har begynt aa tenke ogsaa.

 

Vogna han har naa er haaploes aa sove i, og trille i snoe. Saa jeg oensker ei ny ei for han, men de selger ikke saanne med store hjul i butikkene her i USA.

Man kan finne dem online, men da er de utrolig dyre.

 

Siden jeg skal til Norge i mai, driver jeg allerede naa og surfer litt rundt etter ny vogn til han =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bagdelen i vognen til gutten var ca. 4 mnd. Da bytta jeg den ut med en voksipose. HAn lå godt beskytta der. Er ikke nødvendig med bag for deg. HAn vokser sikkert snart ut av alikevel.

Kjøp en sportsvogn med full liggestilling du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...