Gå til innhold

Wææ! melk i puppen :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Prøvde å klemme litt forsiktig på den ene puppen i dag for å se om det hadde kommet noe melk der og sannelig hadde det gjort det. Først kom det helt gjennomsiktig væske men når jeg prøvde igjen litt senere var den mørk gul, nesten litt orangefarget. Er dette råmelk? Skal den ha sånn farge? Ble litt forskrekket jeg selv om det er artig å få bekreftet at puppene fungerer :D

 

Er forresten 29+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe våknet idag morges, mannen sier: det renner noe av puppen din:o) Og sannelig var det ikke melk ja!! hihi som du sier gøy å se at de "virker" ja!! Min var også sånn gul orange, er nok normalt det ja!! Er i uke 31 jeg da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok råmelk ja pleier å komme en liten stund føre babyen kommer,våknet en morgen rett før jeg fikk tassen å hadde store våte ringer på trøya mi ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sånn råmelka skal være... Da jeg var gravid forrige gang fikk jeg råmelk i 2.trimester. Det morsomme med meg er at den aldri forsvant..... Ammet til lillegutt var 10 mnd. og han egenhendig mistet interessen. Melka avtok selvfølgelig, men et år etterpå kunne jeg jo klemme ut en dråpe nå og da. I sommer (2005) var lillegutt hele tre år og puppene hadde stadig råmelk å by på.... Så ble den borte den første mnd. jeg var blitt gravid igjen. Det kom etter dette tilbake, bare litt flere dråper enn ellers. Nå bruker jeg ammeinnlegg daglig og er jeg uheldig å ligger på puppen i senga blir det ganske så fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...